kerstkaartjes met video

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost...
pff wat vliegen de dagen voorbij, ik had me eigenlijk voorgenomen deze post gisteren te posten, maar donderdag was even een dag die anders liep. 
Ik heb donderdag een nieuwsbrief de deur uit gedaan, en daar gaat toch even wat meer tijd in zitten als je gepland hebt, maar gelukkig alles gelukt, maar dus geen tijd meer gehad om dit blogbericht te schrijven. Krijg jij mijn nieuwsbrief al ? Ik kan hem nasturen, en al wil je niets missen van de nieuwtjes, dan kan je je hier rechts in de sidebar abonneren op de nieuwsbrief. 


Daarbij heb ik van de week ook nog een fotovideo gemaakt, die ook meer tijd in beslag nam als gepland, maar na hem aangepast te hebben ,en opnieuw op mijn kanaal gezet te hebben, is daar ook alles weer goed gegaan. Leuke dingen, maar ze kosten tijd....

De fotovideo heb ik stap voor stap gemaakt, en daarin heb ik vorige week producten gebruikt die er nu uit gaan met korting... 
mooi mee genomen als je nog wat kerstkaartjes wil maken, of als je de shimmer paste wil gebruiken op je kaart. Dit is een leuke techniek... 

De onderstaande kaartjes zie je in de video voorbij komen...







Klik op de onderstaande link, om het filmpje te zien... 


Het einde van het jaar komt er aan, dat betekent dat bij SU een aantal artikelen met korting weg gaan, uit de najaar - wintercatalogus, maar ook artikelen die mee over gaan.... 
Klik hier! voor de lijst met artikelen die er met korting uit gaan. 
Er is ook een carry over list, van artikelen die blijven uit de najaarscatalogus. klik hier!


Verder zag je in mijn nieuwsbrief dat ik een lanceringsparty ga houden, 
en daar de nieuwe artikelen laat zien, die uit gaan komen op 3 januari.. 
in de voorjaars en SAB folder.. Deze party zal zijn op 11-15 januari, je bent van harte welkom. 




In de nieuwsbrief zag je ook een aantal nieuwe workshops die ik ga geven. 
Ik zal ze spoedig mogelijk op mijn blog zetten. 


Fijn zaterdag avond,  wij gaan  zo meteen naar mensen die een zorgonderneming zijn gestart, 
en daar is de opening van. Ik maakte een leuk persoonlijk kado..
Daarover maandag meer, hier op mijn blog. 
Morgenvroeg ben ik er weer met de reminder van Knutsels en Kadootjes... 



Reacties