dinsdag 9 januari 2018

Liftchallenge

Hey hallo, 
De laatste liftchallenge voor de vakantie heb ik gewonnen. 
met deze kaart. Ik kreeg een hele mooie stempel toegestuurd. 
En ook mocht ik gastdesigner zijn voor de volgende challenge..
En die gaat dus vandaag van start. 

Het is een liftkaart van Kristina Werner. 
Het is de bedoeling dat je no line watercoloring doet. 
Je stempelt in een hele lichte kleur, en gaat daarna met een waterpenseel of stift inkleuren, zodat de lichte lijnen weg vallen. 


Ik heb de video eerst heel goed bekeken. 
Het is een leuke challenge.. 
Hieronder zie je de liftkaart. 


En hieronder zie je de video met hele duidelijke uitleg. 



Klik hier! om naar de liftchallenge te gaan. 
en doe gezellig mee.....
Fijne dag, en leuk dat je weer langs kwam kijken.... 


Product List

8 opmerkingen:

Colien zei

Leuk dat je gastdesigner mag zijn, wat een prachtige kaart, erg mooi! Ik ga het filmpje maar eens goed bekijken, lijkt me een hele uitdaging...
grtz.Colien

Margot zei

Prachtige kaart Ingrid!

karin zei

Heel mooi kaartje Ingrid.
Groetjes,
Karin

Marjan zei

Je kaart is prachtig en je kleurwerk ook, goed gedaan! Leuk dat je onze gast designer bent!

Ellen zei

Leuke techniek! Jouw kaart als gastdesigner is prachtig.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ingrid, je hebt een prachtige uitwerking als gast-designer gemaakt. Mooie bloemen in mooie kleuren. Het lijkt me best moeilijk maar misschien ga ik de uitdaging wel aan ;p
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hoi Ingrid,
het is een heel mooi kaartje. Het is je heel goed gelukt deze techniek. Ik ga me er eens in verdiepen, prachtige resultaten op het liftblog!
GerJanne

Cornelie zei

Mooi voorbeeld heb je gemaakt, prachtige kleuren ook. Bededankt voor je bijdrage!!