Nieuwe spullen #7 - voorjaarscatalogus

Hey hallo, 
en welkom bij weer een nieuwe inspiratie blog met spullen uit de nieuwe catalogus. .
Vandaag ben ik aan de slag gegaan, met een gratis artikel uit de SAB folder, dat zijn de panda beertjes. 
Deze zijn heel populair, en gratis verkrijgbaar bij een bestelling van €60.00


Ik maakte er  twee kaartjes mee van 12x12 cm, een heel leuk formaatje. Met kraft als basis. 
Ik knipte de beertjes uit, nadat ik ze gestempeld had. 

Dit beertje is ook uit geknipt, de hartjes zijn ook van een nieuwe set. Heart Happiness

Wil je deze pandabeertjes ook graag in je bezit hebben, plaats dan een bestelling van €60.00, ik help je graag verder.... 



Product List

Reacties

Ellen zei…
Die pandabeertjes zijn echt leuk! Vrolijke kaartjes, allebei.
GerJanne zei…
Heel leuk en inderdaad zag ik ze al vaker voorbij komen. Vrolijke kaartjes maakte je ermee.
Fijn weekend!
Colien zei…
Twee super leuke kaartjes! Mooi effect die uitgeknipte panda's!
grtz.Colien