donderdag 14 december 2017

Kerstkaart week 50


 Hey hallo, 
En welkom bij een nieuwe donderdag met kerstkaartjes. 
Vandaag ben ik aan de beurt om samen met Colien mijn kaartje te laten zien 
op het blog van 52 WTC. 
Ik had mijn kaartje al klaar, want ik werk nu eenmaal graag vooruit, maar ik was van de week mijn hobbyruimte aan het opruimen, en kwam nog kerstpapier tegen, wat we gekregen hadden van Hermien, toen we DT weekend hadden van Knutsels en Kadootjes. 
Ik ben met al het papier aan de slag gegaan, ik heb alleen de stempels van het boompje, het rendier en de nieuwe stempels van Stampin'Up!
  We must Celebrate  toegevoegd. 


 Jullie zien het, dat ik veder niet veel heb hoeven toe te voegen om een leuk kaartje te creeeren, Hermien had alles in een tasje gedaan. De houten sterren komen ook uit haar tasje. 

Klik op de afbeelding om naar het blog te gaan. En kijk even wat voor leuks Colien heeft gemaakt. 


Hopelijk doe je ook vandaag weer gezellig met ons mee. 



10 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Hele leuke kaartjes, wat een gaaf papier..
Je hebt er een prachtige serie meegemaakt!!

fijne dag liefs Annemarie en Merit

Nancy Soetaert zei

Leuke kaartjes, die met de cirkels vind ik bijzonder leuk! Mooi verwend geweest door Hermien!
Fijne donderdag
Nancy

Jantine zei

Heel leuk, Ingrid! Mooi papier is dat, mooie kleuren.
Groetjes
Jantine

Enny zei

Oh, wat mooie kaartjes, leuke stempels en heel mooi papier ! Groetjes, Enny

Ellen zei

Leuke serie in toffe kleurtjes!

alma.heijenk@gmail.com zei

erg leuke serie heb je gemaakt. mooie kleuren.

Diny zei

Een prachtige serie Ingrid....wat een mooie kleurtjes!
Groetjes Diny

Eri zei

Het zijn leuke kaarten geworden Ingrid.
Groetjes, Eri

Rosina zei

Dat zijn weer hele leuke kaartjes Ingrid...en het papier komt me heel bekend voor...
KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Marjan zei

Gave kaartjes, Ingrid, leuke frisse uitstraling!