Kado zakjes

*Stampin'Up! bestellen 10 december, de laatste keer voor de kerst*
*Laat je bestelling mooi inpakken, en vermeld erbij dat het om een kerstkado gaat*
*Weet jij nu nog geen passend cadeau, vraag dan de cadeaubon aan, van Ingrid's Scrapfrutsels*

Hey hallo,
Afgelopen week was ik o.a. druk met het voorbereiden van de workshop van morgen.
Ik heb nog een aantal voorbeelden gemaakt.
Deze keer een cadeauzakje gemaakt met de mini treat bag thinlits. En versierd in kerststijl.



Ik maakte ook een klein envelopje en doe dit op de achterkant van de kaart die in het zakje zit, hier past geld in of een cadeaukaart. 

Voor deze versie heb ik de koffie dies gebruikt van Coffee Cups framelits dies. 
En ook in kerststijl gemaakt. Hier ga ik een cadeaubon van Starbucks in doen. 
Waar dan iemand kan genieten van de heerlijke koffie die ze daar hebben. 


Bij de onderstaande kadozakje heb ik gebruik gemaakt van mijn punchboard. 
Zo kun je in alle gewenste grote een enveloppe maken. 


Heb je morgen nog tijd en zin in een workshop ? Dan kan je aanschuiven, ik heb nog plaats. 
We beginnen om 19.00 uur. 

Wil je de nieuwe catalogus en SAB folder ontvangen ? 
Stuur me dan een mailtje of appje en het komt jouw kant op. 
Wist je dat je op de producten kan klikken hieronder en dan rechtstreeks in de webshop 
terecht komt ? 

Morgen ben ik er weer met een kerstkaartje...
Tot dan.... 



Product List

Reacties

  1. Wow.....wat ontzettend GAAF Ingrid....het ziet er prachtig uit allemaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dacht ik ook meteen ... wat ziet het er allemaal gaaf uit! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Ingrid! Het blijft jammer dat we niet dichter bij elkaar wonen. Dan was ik zeker gekomen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.