donderdag 7 december 2017

Kerstkaart week 49 en challenge

*Stampin'Up! bestellen 10 december, de laatste keer voor de kerst*
*Laat je bestelling mooi inpakken, en vermeld erbij dat het om een kerstkado gaat*
*Weet jij nu nog geen passend cadeau, vraag dan de cadeaubon aan, van Ingrid's Scrapfrutsels

Hey hallo, 
welkom op deze donderdag in week 49 wat betreft de kerstkaartjes zijn we bijna rond. 
Ik heb dit jaar weer een grote verscheidenheid aan kaartjes mogen maken, en daar ben ik ieder jaar op het einde van het jaar geweldig blij mee. 
Ook deze en die van vorig week Santa's Elves, zijn weer een hele leuke aanvulling op mijn voorraadje. 
Ook deze keer heb ik de Elves gebruikt van MFT, gestempeld en daarna gekleurd met een blender pens van SU.



Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC. 
Je kan vandaag nog de hele dag mee doen met de challenge. 


7 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Leuk in deze kleuren!
Veel plezier met je workshop vandaar, ziet er tof uit!
Nancy

Larissa zei

Ik vind hem echt leuk geworden.
Leuke stempel, mooie kleuren. Top kaartje!

cards-by-epie zei

Prachtige fleurige kerstkaart Ingrid !!
Veel plezier met de workshops
Groetjes Epie

Rosina zei

Een super mooi kerstkaartje Ingrid ...leuk elves mannetje erop...dat stempeltje had ik vorige week gebruikt...Deze week zijn broertje... hahaha

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Diny zei

Wow.....wat een prachtige kaart Ingrid.
Groetjes Diny

Hermien zei

Een mooi en super schattig kerstkaartje Ingrid

Groetjes Hermien

Ellen zei

Gaaf kaartje, heel mooi van kleur!