Vandaag is het al weer de laatste donderdag van de maand, en dat betekent dat er weer een challenge van start gaat.
We vragen om een kerstkaart te maken,waarbij je gewerkt hebt met een PUNCH.
Het moet duidelijk zichtbaar zijn dat je de punch hebt gebruikt.
Maar je mag daarnaast ook gewoon je mallen gebruiken.
Ik maakte het onderstaande kaartje.
Wij zijn op zoek naar maar liefst drie DT-leden..
Kijk dan op het blog voor meer info, en voor je aan te melden...
Ik wens je een fijne kerst donderdag toe...
We vragen om een kerstkaart te maken,waarbij je gewerkt hebt met een PUNCH.
Het moet duidelijk zichtbaar zijn dat je de punch hebt gebruikt.
Maar je mag daarnaast ook gewoon je mallen gebruiken.
Ik maakte het onderstaande kaartje.
De kerstmutsjes zijn gestempeld en daarna uit gestanst met een punch.
De set heet Jolly Friends, en is als bundel te koop samen met de bijpassende punch.
Doe jij ook mee met onze challenge ?
De onderstaande prijs is er te winnen.
Een leuk pakket papier, beschikbaar gesteld door ons oud- DT lid Sylvia, van Stampin'Up!
Kijk je mee op het blog van 52 WTC ?
En laat je inspireren door nog meer voorbeelden, gemaakt door mijn DT-maatjes.
DT-leden gezocht
Wil jij ons team komen versterken ?Wij zijn op zoek naar maar liefst drie DT-leden..
Kijk dan op het blog voor meer info, en voor je aan te melden...
Ik wens je een fijne kerst donderdag toe...



9 opmerkingen:
Leuk die mutsjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Superleuk kaartje!
Leuk kaartje met die mutsjes Ingrid.
groetjes,
Karin
Wat een leuk kerstkaartje Ingrid...zo schattig die kerstmutsjes....
Groetjes Rosina
Wat een gave punch heb je gebruikt! Superleuk die kerstmutsen.
Super leuk kerstkaartje Ingrid
Groetjes Hermien
Hoi Ingrid,
heel leuke kaart. Zo grappog die verschillende mutsjes!
Punches/ponzen genoeg, dus ik doe weer mee hoor!
Groetjes,
GerJanne
Leuke kaart zeg en ook de uitdaging is weer eens wat anders. Ik gebruik nog wel iedere keer een punch en er ligt al ene kaartje klaar dus die zie je wel verschijnen. groetjes, Nelleke
Supergaaf vind ik je kaart met die leuke mutsen!
Een reactie posten