Kerstkaart week 41

*Actie Stampin'Up! koop 3 pakken DSP en krijg 1 gratis*
*voor meer info: ingrid.scrapfrutsels@gmail.com*
*Stampin'Up! bestellen 19 oktober, laat me voor 10.00 uur weten wat je wilt bestellen, en ik bestel het voor je mee* 

Deze week zitten we al weer in week 41, ik moet nog mijn voorraadje aanvullen met kerstkaarten, want laatst heb ik al een stapeltje verkocht, dus weer vullen met leuke kaartjes dat doosje. 
Voor deze week liet ik me inspireren door de kleuren van GDP#057
Ik maakte een Triangle Trifold kaart. Met de mooie krans van Wondrous Wreath



Ik stempelde de krans en de strik en gebruikte de kleuren Mint Macaron - Blushing Bride - Rich Razzleberry.. 
De belletjes bovenin zijn van de set Every Occasion , dit is een hele leuke set, waar eigenlijk voor iedere gelegenheid wel een stempeltje in staat..
Het lint is van Ribbon Trio Pack uit de Autumn-winter catalogue.


Hier zie je de binnenkant van de kaart. Ook weer dezelfde kleuren gebruikt. 
Nu gebruikte ik de bomen uit de set Peaceful Pines


Heel leuk om weer eens een ander modelletje kerstkaart te maken. 
Hieronder zie je het kleurenkaartje wat je moet gebruiken. 
Bij 52 WTC, wordt de winnaar bekende gemaakt van de challenge, en zie je ook weer nieuwe voorbeelden. Kijk je mee op het blog? 
Dit kaartje doet mee bij: GDP#057

De bovenstaande artikelen zijn weer terug in het assortiment...

Ik wens je een fijne donderdag toe... 


Reacties

  1. Wat een leuk model is dit! Prachtig in deze tinten en de krans voorop staat echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke creatie Ingrid en in prachtige
    kleurtjes gemaakt wwooowww
    Groet Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan deze kaart! Mooie kleuren blijven dit..
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie subtiele kleuren Ingrid, heel leuk kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi (en) in verrassende kleurtjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit kaartje Ingrid...hele mooie krans voorop ...en die mooie strik maakt het helemaal af....

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk model deze kerstkaart Ingrid. Je hebt mooie kleurtjes gekozen voor de krans en de overige decoratie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi model voor je kerstkaartje heb je uitgekozen Ingrid, het ziet er geweldig uit

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So gorgeous Ingrid. I love that fancy fold too. Thanks so much for sharing your talents and joining in with this week's Global Design Project!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.