donderdag 27 oktober 2016

Kerstkaart week 43 en start challenge + NIEUWS

Vandaag is het al weer de laatste donderdag van de maand, en dat betekent dat er weer een challenge van start gaat.
We vragen om een kerstkaart te maken,waarbij je gewerkt hebt met een PUNCH. 
Het moet duidelijk zichtbaar zijn dat je de punch hebt gebruikt.
Maar je mag daarnaast ook gewoon je mallen gebruiken.
Ik maakte het onderstaande kaartje.


De kerstmutsjes zijn gestempeld en daarna uit gestanst met een punch. 
De set heet Jolly Friends, en is als bundel te koop samen met de bijpassende punch. 


Doe jij ook mee met onze challenge ? 
De onderstaande prijs is er te winnen. 
Een leuk pakket papier, beschikbaar gesteld door ons oud- DT lid Sylvia, van Stampin'Up!



Kijk je mee op het blog van 52 WTC ? 
En laat je inspireren door nog meer voorbeelden, gemaakt door mijn DT-maatjes. 

DT-leden gezocht 

Wil jij ons team komen versterken ?
Wij zijn op zoek naar maar liefst drie DT-leden..
Kijk dan op het blog voor meer info, en voor je aan te melden...

Ik wens je een fijne kerst donderdag toe...






9 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk die mutsjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Margot zei

Superleuk kaartje!

karin zei

Leuk kaartje met die mutsjes Ingrid.
groetjes,
Karin

Rosina zei

Wat een leuk kerstkaartje Ingrid...zo schattig die kerstmutsjes....

Groetjes Rosina

Ellen zei

Wat een gave punch heb je gebruikt! Superleuk die kerstmutsen.

Hermien zei

Super leuk kerstkaartje Ingrid

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Hoi Ingrid,
heel leuke kaart. Zo grappog die verschillende mutsjes!
Punches/ponzen genoeg, dus ik doe weer mee hoor!
Groetjes,
GerJanne

Nelleke zei

Leuke kaart zeg en ook de uitdaging is weer eens wat anders. Ik gebruik nog wel iedere keer een punch en er ligt al ene kaartje klaar dus die zie je wel verschijnen. groetjes, Nelleke

Marjan zei

Supergaaf vind ik je kaart met die leuke mutsen!