donderdag 10 september 2015

Kerstkaart week 37

De donderdag is kerstkaartjes dag, zijn jullie daar al voor in de stemming of niet?
Ik vind het momenteel geen probleem, omdat Stampin'Up! allerlei leuke artikelen om de markt heeft gebracht om een leuk kerstkaartje in elkaar te zetten.
Ik ben aan de slag gegaan met de gave set Winter Wishes...Ik liet me inspireren door de kaart van de Liftchallenge.


Ik heb het redelijk neutraal gehouden, alleen de het blauw Marina Mist, springt er wat uit. 
Ook de houten ijsster is uit de nieuwe folder, en het jute hoort er ook bij vind ik ...
Hieronder vindt je de kaart die je moet liften. 


Deze kaart doet mee bij: Liftchallenge#91
Doen jullie ook mee met je kerstkaartje vandaag? 
Hieronder vindt je de producten die ik heb gebruikt. Fijne dag....





Built for Free Using: My Stampin Blog

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk kerstkaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

!neke zei

Mooie kaart Ingrid!

Rosina zei

Heel mooi is jouw kerstkaartje Ingrid....leuke winterstempeltjes heb je gebruikt....KNAP gedaan!!!

groetjes en nog een fijne donderdag
Rosina

Monique zei

Ze zijn allebei prachtig! Als mijn stempels binnen zijn zal ik ook eens gaan oefenen.
Liefs, Monique

Irene zei

Nou aan die lift heb je wel een heel aparte en eigen draai gegeven Ingrid, leuk gedaan!

xx Irene

Marfien zei

mooi kaartje, leuke winter lift, echt iets anders

Ellen zei

Wat een mooie tinten heb je gebruikt! Houten snowflake is gaaf!

Hermien zei

Super mooi kaartje, geweldige stempels heb je gebruikt!

Groetjes Hermien

Wil Frutsel zei

Een leukerd vind ik dit. Mooie stempeltjes en mooi ingekleurd!!
xx Wilma

Marjan zei

Mooi lift , Ingrid, gaaf in de echt winterse tinten! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

Cornelie zei

Leuk in dit stijltje, beetje Noors. Leuke lift, dank je wel!

GerJanne zei

Heel mooi kaartje weer!
ik ben ook begonnen vanavond , maar werd weggeroepen (had niet eens bereikbare dienst, maar ben een van de weinigen die bekwaam is in een bepaalde handeling) om naar een cliënt te gaan in de wijk.
Hij komt er binnenkort op. Jouw kaartje is erg mooi!
Groetjes,
GerJanne

Sarah zei

Mooi de te liften kaart uitgewerkt tot een winterkaart .
Ik las je bericht bij mij over die schattige kerstmutsen en met mijn slaapkop drukte ik op verwijderen ipv publiceren . Stom hé , dus als je tijd hebt om nog eens op bezoek te komen bij mijn kerstvogeltjes , dat zou ik heel tof vinden . Fijn weekend ☆ Sarah ☆

Mary zei

De nieuwe spulletjes van SU zien er zeker geweldig uit. Tof kaartje!!