zaterdag 26 september 2015

Bomen op je kaart

Dat is het thema bij Cards&Scrap challengeblog, je moet het zeggen met bomen...
Ik heb net een nieuwe stempelset gekocht bij SU, Lovely As A tree.....
De naam zegt het al een heel veelzijdige stempelset met allemaal bomen. 
Dus de uitdaging om met mijn nieuwe set aan de slag te gaan. 



Ik vond de houtnerf stempel en het jute lint wel passen bij de bomen op je kaart. 
Hieronder zien jullie weer wat ik gebruikt heb aan materialen. .
Morgen ben ik er weer met de reminder van K&K. 
Tot dan, fijne dag.....



Built for Free Using: My Stampin Blog

7 opmerkingen:

!neke zei

Mooie kaart !
Kleuren passen perfect !
groeten Ineke

Ghea zei

Prachtige kaart, ik vind de bomen heel mooi
Liefs ghea

Ellen zei

Er staan ontegenzeggelijk bomen op je kaart! Met die challenge zit je dus wel goed :) Grappig dat je die set net gekocht hebt en nu al kunt gebruiken. Mooie kaart. Houtnerf en jute staan er mooi bij.

Nelleke zei

Inderdaad leuke stempel, ook mooi dat ze niet hetzelfde zijn..... Ook je kerstboom van driehoekjes zijn er gaaf. Ik ben nog bezig, kijken of het lukt. Groetjes, Nelleke

Angelique zei

Hele mooie stempel en ik vind de houtnerf en de jute er heel erg goed bij passen, mooie kaart.
Je kerstboom liftkaart is superleuk gedaan, wat een goed idee!
groetjes Angelique

Lisbeth zei

Hoi
Tof kaartje
grtjs Lisbeth

Renate zei

Je bent lekker bezig... De ene na de andere super creatie schud je zo.. hoppa... uit de mouw.
Ook dit kaartje heb je weer zó gaaf gemaakt.

-xies- Renate.