Deze keer maakte ik een kaartje met de hele leuke stempelset uit de nieuwe catalogus Wonderland.
Ik emboste de sterren eerst met witte poeder, en ging er daarna overheen met sponges om de lucht te creëren . Daarna stempelde ik de bomen. En als laatste de tekst.
Ik ben benieuwd of jullie deze week ook weer mee doen met 52 WTC....
Ik kijk uit naar jullie creaties,.....
16 opmerkingen:
Wat ontzettend mooi gedaan Ingrid....je hebt de kaart helemaal opgebouwd....prachtig!
Groetjes Diny
Prachtig kaartje Ingrid...heel mooi dat landschap met die sneeuwsterren
groetjes en een fijne donderdag
Rosina
Wauw prachtig Ingrid, het lijkt wel een echte aquarel schilderijtje, top gedaan!!
xx Wilma
Ingrid, wat een super mooie kaart!! Schitterend!!
Mooi zeg! Je hebt een echt winters landschap gemaakt.
wauw ingrid wat een mooie winterse kaart
groetjes corry
Wat een mooi plaatje! Vooral die sterrenlucht is erg mooi gedaan...
Wat een leuke stempel is dit zeg, ik zag hem al meer voorbij komen. Leuk ook hoe je de kleuren gebruikt hebt. Groetjes, Nelleke
Zo knap hoe je met stempels zo'n prachtige kaart kan opbouwen, prachtig.
groetjes Angelique
Zo knap hoe je met stempels zo'n prachtige kaart kan opbouwen, prachtig.
groetjes Angelique
Mooi Ingrid! Ik ga je liften 😉
Fijn weekend! X
Schitterend, Ingrid ! Groetjes, Gina
Prachtig winter landschap heb je gestempeld. De bomen partij is heel gaaf gedaan.
Prachtig zeg, het lijkt het Zwarte Woud wel!! Supermooi gestempeld!
Groetjes,
GerJanne
Wauw, mooi gedaan zeg!!
Hoi
Tof kaartje
grtjs Lisbeth
Een reactie posten