Vandaag geen kerstkaartje op mijn blog, mijn kerstkaartje is wel te bewonderen op het blog van 52 weeks to Christmas, neem maar eens een kijkje.
Enkele weken geleden had ik mee gedaan met de challenge van SU-per challenge, en gewonnen, waardoor ik gastdesigners mocht zijn. Leuk om eens te doen. Vandaag begint weer een nieuwe challenge bij hun en dit keer met het thema: use bakers twine.
Het onderstaande kaartje maakte ik met twine. Het label is gemaakt met schoolbord papier, en gestempeld met witte inkt. Alles is van SU.
Gaan jullie mee kijken wat voor voorbeelden er zijn gemaakt, en klik eens hier om een keertje mee te doen. Fijne dag.


19 opmerkingen:
Heel mooi, vooral dat label van schoolbordpapier. Super! Groetjes Mariëtte
Leuk leuk leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Wat leuk Ingrid, proficiat en dit kon zo maar eens weer een winner zijn!!!
xx Irene
Ziet er weer leuk uit, Ingrid!!
Groetjes Giny
Mooi kaartje Ingrid, deze tekst "hoort" eigenlijk op een schoolbord :-)
Geweldig leuk kaartje Ingrid...Prachtige kleurencombi ...leuke tekst en ook dat twinkoordje is een speels detail...
groetjes Rosina
Wat leuk dat je schoolbordpapier hebt gebruikt! Geeft een gaaf effect. Je kaartje is hartstsikke leuk. Rood-wit-zwart is toch wel een geweldige combinatie!
Een werkelijkheid schitterende kaart. Prachtige kleuren!!
xx Wilma
Deze is wel héél gaaf. Het schoolbord effect geeft een hele stoere touche aan je kaartje.
-xies- Renate.
Leuk effect zo met dat schoolbord, het kaartje ziet er weer TOP uit
Groetjes Hermien
Prachtig zeg, de kleuren rood-wit en zwart zijn ook helemaal leuk he? groetjes, Nelleke
Hoi Ingrid,
ik zag ze allebei, je kaartjes. EN allebei erg leuk! Deze is heel mooi van kleur, vind ik.
Groetjes,
GerJanne
Klassekaartje! Zeer mooi gedaan! Groetjes, Gina
Leuk kaartje, Ingrid.
Liefs, Sjanie
Prachtige kaart!
Deze combinatie van kleuren doet het altijd goed.
Liefs Monique
Leuk kaartje heb je gemaakt Ingrid
Groetjes Karien
Gaaf Ingrid, de combi van rood/zwart en wit is erg sterk en je hebt lief en stoer heel mooi gecombineerd!
Ik had je leuke kaart inderdaad al gezien bij het 52 WTC ....super leuk is die....prachtig in deze kleurencombinatie...
groetjes en nog een fijn weekend
Rosina
Wat gaaf dat je gastdesigner was! Je kaart met het schoolbord papier is prachtig.
Een reactie posten