Kaartje met inpakpapier

Bij Dutch Card Lovers begon deze week een leuke nieuwe uitdaging, ga aan de slag met inpak papier wat je nog over hebt.
Ik ben met inpakpapier aan de slag gegaan uit een Flow die ik had  gekregen al een hele tijd geleden.
Ik had het pakketje met papier netjes bewaard, en er nog ander papier bij gezocht, in dezelfde tinten.
Het bloemetjes papier is het inpakpapier. Het geel groenachtige papier is de achterkant daarvan.
 
De stempel is een stempel uit de SAB folder en ook de hartjes zijn daar van.
Deze kaart doet mee bij: DCL- challenge#225
Fijne dag gewenst.
 
 






Built for Free Using: My Stampin Blog


Reacties

  1. Mooie kaart Ingrid. Prachtig gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Ik heb dat pakketje papier ook, mooie velletjes zitten daar in. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid
    Prachtig gelukt met dat inpakpapier ziet er supermooi uit
    Grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig inpakpapier heb jij zeg.
    Mooie kaart.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf gedaan, dat pakpapier verwerken, een heel geslaagde kaart! dank je wel voor het meedoen met DCL, Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Idee, ik heb ook nog een flow liggen. Je kaart is prachtig geworden. Groetjes mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan Ingrid....je hebt vaak zulk mooi inpakpapier....ik doe het ook weleens hoor....want we gooien niks weg he!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan! Het is een heel gezellig kaartje geworden, mooi met die grote strik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Ingrid,
    die Flow is een uitkomst. Ik heb er zoveel van dat ik niet eens kan kiezen, maar jouw kaart is helemaal leuk! Wat een lief bloemetjespapier. Het is en heel vrolijk geheel geworden.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk gedaan en gaaf papier. Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart zeg!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.