zondag 18 januari 2015

Reminder challenge K&k

De huidige challenge die loopt bij K&K is gebruik zilver op je kaart, ik jeb al heel veel leuke inzendingen voorbij zien komen, maar er kunnen er nog meer bij, je mag zelfs twee keer mee doen.
Ik ging een beetje aan het rommelen en schuiven met papiertjes, wat het onderstaande kaartje tot resultaat had.


Een stijl waar ik heel erg van hou maar te weinig gebruik. Zilver genoeg op het kaartje. Alle spulletjes zijn van SU. 
Gaan jullie mee kijken wat mijn DT-maatjes gemaakt hebben? Kijk hier....
Fijne zondag gewenst....


15 opmerkingen:

Marjan zei

Gaaf kaartje, mooie shabby uitstraling heeft het! Het zilver mooi subtiel gebruikt.

Erica ♥ zei


Super gaaf kaartje, heel mooi ☺

Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Wil Frutsel zei

Schitternde kaart, prachtige mintgroene kleuren en mooie details.
xx Wilma

Diny zei

Wat een super gaaf kaartje Ingrid...jij komt altijd met prachtige resultaten.....schitterend!

Groetjes en nog een fijne zondag,
Diny

Monique zei

Prachtig Ingrid, rommel jij maar lekker aan. Dan komt er altijd iets moois uit!
Liefs Monique

Lia zei

Je hebt goed geschoven INgrid met een mooie kaart als resultaat!
Lia x

Judith zei

Beetje rommelig is zeker heel leuk! Ik vind de kleuren zo mooi bij elkaar!

Unknown zei

Ik hou wel van deze stijl, kaarten moeten niet 'te netjes' zijn, shabby is juist gaaf! Mooie kleurencombi ook! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Rosina zei

Prachtig kaartje Ingrid....super leuk in deze kleurtjes en al die leuke accentjes zo mooi samengesteld....KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Ellen zei

Leuk zo'n rommelige schuif kaart! Kleuren zijn mooi en het zilver zorgt voor een glimmend accent.

GerJanne zei

Hoi Ingrid, deze is echt superleuk! Ik hou er wel van, van het rommelige. Ik denk dat dat komt omdat ik daar niet zo goed in ben. Wat kaarten betreft, dan he! Je hebt mijn kamertje gezien, dus....
Groetjes,
GerJanne

Hermien zei

Mooi reminder kaartje Ingrid

Groetjes Hermien

Mariken zei

Gaaf Ingrid! Ik vind dat "rommelige" zo knap, ik hou ervan, maar vind het zelf echt moeilijk om het goed voor elkaar te krijgen...deze is echt tof!

martina's kaartjes zei

mooi en leuk kaartje
grtjs,martina
x

sjanie zei

Wat een leuk kaartje, Ingrid.

Liefs, Sjanie