Ik ging een beetje aan het rommelen en schuiven met papiertjes, wat het onderstaande kaartje tot resultaat had.

Een stijl waar ik heel erg van hou maar te weinig gebruik. Zilver genoeg op het kaartje. Alle spulletjes zijn van SU.
Gaan jullie mee kijken wat mijn DT-maatjes gemaakt hebben? Kijk hier....
Fijne zondag gewenst....
15 opmerkingen:
Gaaf kaartje, mooie shabby uitstraling heeft het! Het zilver mooi subtiel gebruikt.
Super gaaf kaartje, heel mooi ☺
Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}
Schitternde kaart, prachtige mintgroene kleuren en mooie details.
xx Wilma
Wat een super gaaf kaartje Ingrid...jij komt altijd met prachtige resultaten.....schitterend!
Groetjes en nog een fijne zondag,
Diny
Prachtig Ingrid, rommel jij maar lekker aan. Dan komt er altijd iets moois uit!
Liefs Monique
Je hebt goed geschoven INgrid met een mooie kaart als resultaat!
Lia x
Beetje rommelig is zeker heel leuk! Ik vind de kleuren zo mooi bij elkaar!
Ik hou wel van deze stijl, kaarten moeten niet 'te netjes' zijn, shabby is juist gaaf! Mooie kleurencombi ook! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner
Prachtig kaartje Ingrid....super leuk in deze kleurtjes en al die leuke accentjes zo mooi samengesteld....KNAP gedaan!!!
groetjes Rosina
Leuk zo'n rommelige schuif kaart! Kleuren zijn mooi en het zilver zorgt voor een glimmend accent.
Hoi Ingrid, deze is echt superleuk! Ik hou er wel van, van het rommelige. Ik denk dat dat komt omdat ik daar niet zo goed in ben. Wat kaarten betreft, dan he! Je hebt mijn kamertje gezien, dus....
Groetjes,
GerJanne
Mooi reminder kaartje Ingrid
Groetjes Hermien
Gaaf Ingrid! Ik vind dat "rommelige" zo knap, ik hou ervan, maar vind het zelf echt moeilijk om het goed voor elkaar te krijgen...deze is echt tof!
mooi en leuk kaartje
grtjs,martina
x
Wat een leuk kaartje, Ingrid.
Liefs, Sjanie
Een reactie posten