donderdag 15 januari 2015

Christmas in.....week 3

Wat later als normaal, maar ik moest gisteravond nog aan mijn kerstkaartje beginnen.
Met houten figuurtjes deze keer, gekregen van een vriendin, na de kerst, handig als ze weten dat je veel dingetjes kan gebruiken ;-))

Het papier, de kerststerren, het lint en de tekst zijn van SU. In mijn favorieten kleurtjes, de basis is crumb cake papier. 
Doen jullie ook weer mee vandaag met de kerstkaart? Ga snel een kijkje nemen op het blog 52 weeks to Christmas......

18 opmerkingen:

Marfien zei

Gaaf kaartje Ingrid, mooie kleur is dit "ijsblauw"

Miranda V zei

Super leuk! Mooie kleuren en leuke opzet. De houten diertjes zijn schattig!!

Rosina zei

Een super leuk kerstkaartje Ingrid ...wat leuk met die houten hertjes.....en die bijpassende strik....en die kleuren zijn ook zoooooooooo mooi....

groetjes en een fijne donderdag
Rosina

Irene zei

Hij is weer helemaal leuk in die prachtige kleur en met die leuke rendiertjes! Hier nog even 0 kerstkaarten maar gaat goed komen hoor!!

xx Irene

Marijke zei

Mooie stijlvolle kerstkaart en de rendieren ervoor zijn prachtig. Leuk dat je deze week ook meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

karien zei

Superleuke kerstkaart in een prachtige kleur
Groetjes karien

Diny zei

Ja....prachtige kaart weer Ingrid....wat heb je mooie kleuren gebruikt....schitterend!

Groetjes Diny

Marijke zei

Prachtig kerstkaartje en mooi de houten figuurtjes op de kaart.
Groetjes,
Marijke

Hermien zei

Deze kleuren zijn ook prachtig Ingrid ik snap wel dat je er graag mee werkt

groetjes Hermien

Hermien zei

Het kaartje is natuurlijk ook prachtig!

Ellen zei

Mooie kleuren! De houten figuurtjes zijn ook heel erg leuk.

Lisbeth zei

hoi
mooi kerstkaartje
grtjs Lisbeth
DT-52 weeks to christmas

Marjan zei

Leuk die schuine rand en een mooie kaart! Erg leuk die houten figuurtjes.

Wybrich zei

Mooie kaart in ook mooie kleuren Ingrid!

Monique zei

Prachtig geworden! Weer een kerstkaart erbij....
Lieve groetjes Monique

Anoniem zei

Hoi Ingrid, ik ben weer terug hoor in blogland! En het kerstkaarten blog is een succes heb ik gemerkt! Jouw kaartje heeft prachtige kleuren en een leuk detail zijn de houten figuurtjes! Je kaartjes uit de post hiervoor zijn ook super!
lieve groetjes van Gerie

Wil Frutsel zei

Prachtige kaartin mijn meest favoriete kleur turquoise!!
xx Wilma

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Heel mooi.

grtjs
Claudia