donderdag 31 juli 2014

Christmas in....

Vandaag is het al weer de laatste donderdag van de maand. Wat gaat de tijd toch snel. Zaterdag moet ik al weer beginnen met werken, na een heerlijke vakantie van drie weken.
De laatste donderdag betekent ook een nieuwe challenge voor 52 weeks off...........deze keer luid de opdracht: Gebruik sterren op je creatie.
Ik mijn geval is het 1 ster geworden.
 
Een oud papierblokje uit de kast gehaald van Basic Grey, hij is bijna op, nog een paar velletjes. Ik moest het maken zoals ik de restjes papier nog had. Nog een touwtje als afwerking en klaar is het kaartje. Gaan jullie ook mee doen met de nieuwe uitdaging? Je hebt nog tot en met volgende week donderdag de tijd. Yvonne maakt deze week de kaart.
Bedankt voor het langs komen.

19 opmerkingen:

Marcella zei

Hoi Ingrid
Bekende papiertjes ik heb er ook nog wat van .
Super leuk zo weer je kerstkaart .
Fijne dag
Groetjes Marcella

Diny zei

Je kaartje ziet er weer leuk uit Ingrid....en met de oude blokjes papier kun je nog een mooi kaartje toveren zie je wel!
Sterren op je kaart is de opdracht....ik werk graag met sterren.....dus dat komt goed uit!
Geniet nog van je laatste vakantiedagen.

Groetjes Diny

Malika zei

Heel mooie kaart

Malika

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ingrid,
je kaart met restjes is erg leuk geworden vind ik. Leuk idee om door die open ster de tekst met het rood-witte randje te laten zien. Het roodwitte touwtje versterkt het effect , goed gedaan...
Lieve groetjes Miranda

Claudia's kaartjes zei

Hoi Ingrid,

Wat een leuke kaartje. Zo zie je maar dat je met een oud blokje papier nog prachtige kaarten kunt maken.

grtjs
Claudia

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje voor deze week als inspiratie voor de challenge...mooi gedaan met het oudere papier...het is er niet aan te zien hoor...Prachtig komt die open ster uit en ook het twinkoordje geeft een leuk effect...
Een van mijn 4 kaartjes van vandaag heb ik al aangemeld voor de challenge....dat mocht toch hé?
groetjes Rosina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een super leuke kaart met ster Ingrid!! Dankjewel weer voor je bijdrage deze week!!
Kerst-groetjes, Yvonne

Mary zei

knap hoor om het vol te houden om elke maand een kerstkaart te maken....mijn inspiratie voor kerstkaarten is nog ver te zoeken ;))
je kaartje is erg leuk met de ster als blikvanger,
groetjes Mary

Wil Frutsel zei

Mooie kleurrijke kerstkaart Ingrid. Mooie vorm heb je het kaart ontwerp gegeven.
liefs Wilma

Anoniem zei

Een STER van een kaart, lekker frisse kleurtjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ans Gilbert zei

Hoi Ingrid,
bekend blokje, heb er ook nog wat van, er zitten ook hele drukke papiertjes in..wat een leuk idee met de ster en de tekst, afwerking ook erg mooi, liefs Ans

GerJanne zei

Hoi Ingrid,
de tijd vliegt inderdaad als het vakantie is. Soms moet ik echt nadenken welke dag het is.
Jij zaterdag weer aan het werk, dus. Ik het weekend erop.
Je kerstkaart is mooi hoor! Een ster die heel erg opvalt! En mooi papier heb je gebruikt. Jammer als zo'n mooi blokje bijna op is, maar er zijn ook weer een heleboel mooie nieuwe op de markt.
Groetjes en geniet nog van je laatste vakantiedagen!
GerJanne

Misseke zei

Prachtige kerstkaart Ingrid - leuk gedaan die ster.

Groetjes,
Misseke

Anita Meijer zei

Mijn vakantie van 3 weken zit er ook alweer bijna op, net zoals jij dus Ingrid. Maar wat hebben we fijn weer gehad, heerlijk. Je kerstkaart is weer schitterend, supermooi.
Liefs van Anita

corryskaart zei

ziet er hartstikke leuk en apart uit met die tekst in de ster
groetjes corry

Unknown zei

Nou Ingrid, je kaart heeft star quality hoor! Vind 'm heel gaaf zo. Het papier is idd erg leuk.
Hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad en weer lekker hebt kunnen bijtanken? Liefs, Ira
Ira’s Crea Corner

Stella zei

Ik doe niet mee met deze challenge; het ontbreekt me simpelweg aan tijd. Wel vind ik het hartstikke leuk om te zien wat jij hebt gemaakt. Ik maak iedere week een kerstkaart en soms ben ik eerlijk gezegd wel wat inspiratie-loos. Dit vind ik mooi! Als je het niet erg vindt ga ik hem liften!
Groetjes,
Stella

Wybrich zei

Een mooie ster als blikvanger op je kaart Ingrid!

Bep zei

Hoi Ingrid,

Wat een leuke kaart en wat een blikvanger je ster geweldig.

Liefs Bep ☺ ☺ ☺