Christmas in..........

 
 
Eerst even een kerstkaart plaatsen vandaag, straks komt er nog een post zoals ik gisteren al schreef maar dan weer in de mediterrane sfeer.
 
 
De basis van deze kaart is wit, daarop zit licht kraft papier, bestempelt met bolletjes en witte inkt, een label heb ik gemaakt met de pons van SU, in blauw bolletjes papier van EP, daarop drie kerstboompjes in wit en lichtblauwe cardstock. Daarlangs is een vellum zakje bestempelt met bruine inkt en een kerstboom. Ik heb de drie hertjes uitgestanst uit kurk. Ze lopen op een touwtje van twine. \Bovenin het vellum zakje zit een brad van het kruidvat.
Gaan jullie mee kijken bij 52 weeks off.....wat Yvonne vandaag heeft geplaatst.
Tot straks weer!

Reacties

  1. Weer een hele mooie Kerstkaart Ingrid. Benieuwd wat je ons straks nog meer laat zien...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,
    Prachtige kaart, de kleurencombi van Kraft en blauw is zó mooi, leuk het vellum zakje met stempel en de hertjes van kurk,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kerstkaartje Ingrid - supermooie kleurencombinatie en super gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaartje, mooie kleuren combi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart! Ik zou er binnenkort ook weer mee moeten beginnen, anders red ik het niet voor december!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi je kerstkaartje ...leuk gedaan met die tag erop....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.