woensdag 12 februari 2014

Jarig

Zei ik gisteren nog dat ik met een mannenkaart zou komen vandaag, kom ik nu even met een verjaardagskaart voor een vrouw, voor mijn voorraad. Ik zag namelijk gisteren de schets van Seize the Sketch voorbij komen en die vond ik erg leuk om mee aan de slag te gaan.

Het papier is van Basic Grey - pb&j, met heel veel mijn kleuren erin, rood blauw aqua daar hou ik wel van, de onderste stempel heb ik in een orange kleur gestempelt en uitgeknipt en verhoogd opgeplakt, de  bovenste kleur is een aquakleur, de stempels zijn van MFT. En nog wat dotjes om het af te maken.
Hieronder zie je de schets.
Deze kaart doet mee bij: Seize the Sketch-Sketch#13
Ik wens jullie nog een fijne dag,en gezellig dat je hier was. Tot morgen, christmas time!




16 opmerkingen:

Irene zei

Lekker fleurig en die mannekaart houden we gewoon tegoed Ingrid!!

xx Irene

Monique zei

Meid, jij bent goed bezig! Daar kan ik ja niet tegen op...hahaha
Mooie uitvoering van de sketch. Ik wil ook eens kijken..
Lieve groetjes, Monique

Nelly zei

Leuke kaart heb je weer gemaakt.
Mooie kleuren......ziet er goed uit.

Groetjes Nelly

Marcella zei

Hoi Ingrid
Ook weer een erg leuke kaart .
Mooi papier is het ook .
en die mannenkaart komt vanzelf wel .
Groetjes Marcella

Anoniem zei

Ja....wat is dit nu Ingrid! zit ik me te verheugen op je mannenkaart en komt ie helemaal niet, hihi.
Maar deze is ook leuk hoor!!! En je bent wel heel lekker bezig met je kaartjes....we kunnen je bijna niet bij houden!!!
Tot morgen en lieve hobbygroetjes van Gerie

Marjan zei

Heel leuke kaart, vrolijk en kleurrijk en wat een leuke stempel!

martina's kaartjes zei

heel erg geslaagd ! mooi gedaan
grtjs,martina
x

corryskaart zei

hoi ingrid
dit ziet er fris en fruitig uit zoals al je mooie kaarten en met een mooie sketch dan is het weer een toppertje!
groetjes corry

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Wat een leuke kaart. Mooi DP heb je gebruikt.

grtjs
Claudia

Rosina zei

Heel leuk je kaartje weer Ingrid...
jij gaat ook als en speer ...alle dagen een kaartje.....en nog zulke mooie ook...GEWELDIG!!!

groetjes Rosina

Unknown zei

Een mooi kaartje voor de wat 'stoerdere' vrouw, cool! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Anita Meijer zei

Een heel mooi kaartje weer Ingrid, super.
Liefs van Anita

Renate zei

Het is je vergeven hoor.... met dit lekker v olijke kaartje is het al helemaal goed. Dat mannenkaartje zien we wel verschijnen.

-xies- Renate.

Wil Frutsel zei

Leuke kleurrijke kaart. liefs Wilma

Judith zei

Eerlijk gezegd zou ik deze kaart ook naar een man sturen. Leuk toch, bloemen voor een jarige job?!

PapierGirl zei

Beautiful birthday card - so bright and cheerful! Thanks for joining us at Seize the Sketch! :)