maandag 17 februari 2014

Beterschap - get well soon

Vandaag laat ik jullie een beterschapskaartje zien aan de hand van de schets van MFT. Het papier is van Basic Grey-konnichiwa, papier met chinese invloeden. 
Ik heb de bloem van MFT uit vellum gestanst,en voorzien van een brad van het kruidvat samen een touwtje, een vaantje gemaakt van fishtails, de stempel is ook van MFT, 

Hieronder zie je de schets van MFT


Deze kaart doet mee bij: MFT-wednesday stamps club
Ik bedank jullie weer voor het langs komen. 

17 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Hoi Ingrid,

Schitterende kaart. Heel mooi.

grtjs
Claudia

Wil Frutsel zei

Mooie kaart hoor. Leuke sketch.
liefs Wilma

Anoniem zei

Je bent echt niet bij te houden Ingrid, maar ja CAS kaartjes zijn toch wel sneller te maken hè!
alhoewel je dat dan wel weer moet kunnen! Het is weer een leukerd!
Lieve groetjes van Gerie

Ellen zei

Leuke schets, tof kaartje! Die bloem van vellum is echt leuk, zeker met die mooie brad als hartje.
Groetjes, Ellen

Unknown zei

Ben even lekker aan het pauzeren, blogtijd dus ;-) Wat een gaaf kaartje Ingrid! Ja, je hebt helemaal gelijk, jij bent een kei in CAS inderdaad! Je vorige kaartje is ook al zo bijzonder gaaf gemaakt! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Anita van Merode zei

Heel mooi gedaan!! Super!
Groetjes Anita

Margot zei

leuk! mooie papiertjes/kleurtjes!

Marcella zei

Hoi Ingrid
Wat een prachtige beterschaps kaart .
Lief in deze kleurtjes .
Groetjes Marcella

Anita Meijer zei

Wat een mooie beterschapskaart Ingrid, heel mooi.
Liefs van Anita

Renate zei

Geweldige uitwerking van de sketch. Het bloemetje van vellum is errug mooi.

-xies- Renate.

Diny zei

Ook dit kaartje is heel erg leuk Ingrid.

groetjes Diny

Rosina zei

Prachtig beterschapskaartje Ingrid....hele leuke sketch ook...

groetjes Rosina

GerJanne zei

Heel erg mooi kaartje Ingrid! Weer heel wat anders dat maakt het zo leuk bij je te kijken!
Groetjes,
GerJanne

Unknown zei

mooie kaart
groetjes sannie

martina's kaartjes zei

een mooie, stijlvolle kaart
grtjs,martina
x

Unknown zei

Wat een mooie papiertjes heb je gebruikt, en de brad kleurt er leuk bij.
M'n opdrachtgevers waren gelukkig tevreden! :)

Groetjes Dinette.

Unknown zei

Wat een mooie papiertjes heb je gebruikt, en de brad kleurt er mooi bij.
M'n opdrachtgevers waren gelukkig tevreden!

Groetjes Dinette.