Vandaag laat ik jullie een beterschapskaartje zien aan de hand van de schets van MFT. Het papier is van Basic Grey-konnichiwa, papier met chinese invloeden.
Ik heb de bloem van MFT uit vellum gestanst,en voorzien van een brad van het kruidvat samen een touwtje, een vaantje gemaakt van fishtails, de stempel is ook van MFT,
Hieronder zie je de schets van MFT
Deze kaart doet mee bij: MFT-wednesday stamps club
Ik bedank jullie weer voor het langs komen.


17 opmerkingen:
Hoi Ingrid,
Schitterende kaart. Heel mooi.
grtjs
Claudia
Mooie kaart hoor. Leuke sketch.
liefs Wilma
Je bent echt niet bij te houden Ingrid, maar ja CAS kaartjes zijn toch wel sneller te maken hè!
alhoewel je dat dan wel weer moet kunnen! Het is weer een leukerd!
Lieve groetjes van Gerie
Leuke schets, tof kaartje! Die bloem van vellum is echt leuk, zeker met die mooie brad als hartje.
Groetjes, Ellen
Ben even lekker aan het pauzeren, blogtijd dus ;-) Wat een gaaf kaartje Ingrid! Ja, je hebt helemaal gelijk, jij bent een kei in CAS inderdaad! Je vorige kaartje is ook al zo bijzonder gaaf gemaakt! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner
Heel mooi gedaan!! Super!
Groetjes Anita
leuk! mooie papiertjes/kleurtjes!
Hoi Ingrid
Wat een prachtige beterschaps kaart .
Lief in deze kleurtjes .
Groetjes Marcella
Wat een mooie beterschapskaart Ingrid, heel mooi.
Liefs van Anita
Geweldige uitwerking van de sketch. Het bloemetje van vellum is errug mooi.
-xies- Renate.
Ook dit kaartje is heel erg leuk Ingrid.
groetjes Diny
Prachtig beterschapskaartje Ingrid....hele leuke sketch ook...
groetjes Rosina
Heel erg mooi kaartje Ingrid! Weer heel wat anders dat maakt het zo leuk bij je te kijken!
Groetjes,
GerJanne
mooie kaart
groetjes sannie
een mooie, stijlvolle kaart
grtjs,martina
x
Wat een mooie papiertjes heb je gebruikt, en de brad kleurt er leuk bij.
M'n opdrachtgevers waren gelukkig tevreden! :)
Groetjes Dinette.
Wat een mooie papiertjes heb je gebruikt, en de brad kleurt er mooi bij.
M'n opdrachtgevers waren gelukkig tevreden!
Groetjes Dinette.
Een reactie posten