woensdag 11 september 2013

Kinderkaartje

Hallo lieve lezers,
Vandaag een kaartje voor een kindje. Pas geleden was ik in een hobbywinkel hier in de stad en zag ik dit leuke beertje in de opruimingsbak liggen. Leuk om er een kinderkaart mee te maken, heerlijk lief en schattig, het papier is een tikkeltje stoer, want het mag nu eenmaal niet te zoet zijn bij mij. Papier is van Echo Park -beertje is van Boofie en gekleurd met spectrum noir markers en gezet op een stukje kurk wat ik heb uit gestanst, verder rondjes, pijltjes en sterretjes en een touwtje voor een stoerder effect. 


Deze kaart doet mee bij: creapaleis- kinder/tiener kaart. 
Bedankt voor het langs komen, heel erg leuk! 

7 opmerkingen:

femke zei

heey ingrid,

een mooi kaartje is het geworden!!!

groetjes femke

Nelleke zei

Leuk zeg, en dat kurk is ook erg mooi, dat zie je steeds meer. Groetjes, Nelleke

Monique zei

Hoi Ingrid,
Wat een coole kinderkaart is dat geworden. En wat een idee om het achtergrondje met kurk te doen. Weer wat geleerd! Super hoor...
Lieve groetjes, Monique

Marjan zei

Leuke kaart! Dat stukje kurk maakt het net een beetje stoer :)

sjanie zei

Leuk kaartje, Ingrid.
Het kaartje hieronder vind ik ook heel mooi.

Liefs,
Sjanie

Marcella zei

Hoi Ingrid

JAAAA leuk die stempel ik heb er ook al verschillende keren mee in mijn handen gestaan .
Vind het zo een erg leuk kaartje geworden .
Groetjes Marcella

Sylvia zei

Prachtig kaartje. Lief, maar ook een beetje stoer.

Groetjes Sylvia