vrijdag 27 september 2013

Jarig

Ik heb vandaag weer een kaartje gemaakt in de mediterane sfeer, van het blokje van Maja Design, life by the sea, het begint een dun blokje te worden en oh dat vind ik erg. Dit kaartje maak ik voor iemand die bijna jarig is en heel erg van de zee houdt, niets leukers dus als weer aan de slag te gaan met dit mooie papier. Ik heb er allerlei kantoorartikelen erin verwerkt, memoblokje een blaadje uit gescheurd, paperclip, nietjes,marker,tabjes,tape, bij de tag heb ik met een perforator gaatjes gemaakt en daar een strookje papier achter geplakt.

Fijne dag, en heel leuk dat je hier bent geweest. 


16 opmerkingen:

Wilma zei

Een heel MOOI maritiem-kaartje Ingrid en heel persoonlijk.
Liefs Wilma ☺☺☺

Marjan zei

Wat een gave collage van alle onderdelen, een mooi thema en prachtig uitgewerkt Ingrid!

Berlinde zei

Wat een superleuk kaartje Ingrid, tof met de tapejes, clips e.d. Leuk hoe je alles verwerkt hebt op de kaart!
Lieve groetjes, Berlinde

Miranda V zei

Oeh ja, héél leuk gedaan met alle spulletjes er zo op!

Ans Gilbert zei

Hoi Ingrid,
Prachtige kaart heb je gemaakt, leuke papiertjes, mooie spulletjes gebruikt, super..liefs van Ans

Anita Meijer zei

Ziet er weer prachtig uit Ingrid, heel mooi.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Hoi Ingrid,
wat superleuk zeg. Daar heb je goed over na gedacht!
Je kunt gewoon blijven kijken en dan weer wat nieuws ontdekken.
Heel erg leuk!
Groetjes,
GerJanne

Angèle zei

Je laatste kaartjes zijn allemaal zo leuk! Ik zie dat we bij verschillende uitdagingen allebei meedoen ;) Veel succes Ingrid en ook bedankt voor je reactie en voor het meedoen bij DCL met de mooie bloemenkaart.

martina's kaartjes zei

hier heb je je lekker op uitgeleefd zo te zien ! mooi gedaan
nog een fijn weekend,
grtjs,martina
x

Bep zei

Hoi Ingrid,

Leuke kaart heb je gemaakt zulke leuke details.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

Misseke zei

Superleuke kaart Ingrid - mooi gedaan met alle papiertjes en accentjes - toppie!

Groetjes,
Misseke

Els zei

Deze kaart heb je heel mooi gemaakt en leuke die kantoor details.
Fijn dat je meedoet met de Cards & Scrap Challenge.
Groetjes, Els

Mary zei

Gaaf kaartje!! Zo mooi om te zien hoe je alle papiertjes en spulletjes tot een geweldig mooi geheel hebt gecreeerd!
Groetjes Mary

Bernadet zei

Wat een superleuke kaart heb je gemaakt.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij CArds&Scrap!!

Anoniem zei

Super leuk kaartje! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Cards and Scrap en veel succes!
Groetjes, Sandra

anja curvers zei

Superleuk kaartje hoor, leuk dat je meedoet bij cards en scrap.