dinsdag 27 augustus 2013

Schets

Bij OmaDee kun je weer mee doen met een uitdaging volgens een schets, altijd heerlijk om te doen. Ik heb papier gebruikt van Glitz en Simple stories, wat ik een tijdje terug ook al had gebruikt voor de rechthoekjes, het is heel naturel papier met veel bruin,zwart, ecru kleuren erin. Ik heb als basis de donkerbruine cardstock uit de kit van Augustus gebruikt, de bovenkant een dolly bewerkt met distress inkt tea dye, twee rondjes zijn de sluiting, de tekst stempel en het kant had ik gekregen van Mary toen ik de candy had gewonnen, onderaan het touw twee keer omwikkeld en er tapejes aan gemaakt in plaats van de vaantjes. Een rijtje met vijf donkerbruine glitter steentjes als afsluiting.
Eerst gaan jullie mijn kaart zien en daarna de schets. 







Deze kaart doet mee bij: Bij Oma Dee - schetsuitdaging#8
Bedankt voor het langs komen en een hele fijne dag gewenst! 



15 opmerkingen:

Bernadet zei

wat een geweldig leuke kaart Ingrid.

Antoinette Voorn zei

Beldschone kaart joh!

Dinette zei

Mooie kaart Ingrid! Je hebt je goed aan de schets gehouden en ik vind het kantje een erg leuk detail bij het geheel.

Groetjes Dinette.

Claudia's kaartjes zei

Hoi Ingrid,

Wauw, wat een schitterende kaart. Super.

grtjs
Claudia

Nelleke zei

Mooie uitvoering en een erg leuk idee om van washi tape vaantjes te maken. Groetjes, nelleke

Natalie zei

Mooi kaartje, en super die washi-tape slinger!
Groetjes, Natalie

Unknown zei

Hi Ingrid! Ben ik dan weer eens, sorry sorry dat ik de laatste tijd niet meer ben langs geweest, hebben op dit moment hoogseizoen hier dus komt er van bloggen niet veel, maar ik wou nu toch wel ff pauze houden en genieten van al het moois dat je de laatste paar dagen hebt gemaakt! Je bent heerlijk creatief bezig geweest, super! Lieve groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Mary zei

Hoi Ingrid, erg leuk kaartje!! Mooie warme tinten.
Leuk dat je het stukje kant en de stempel hebt gebruikt ;-)
Fijne dag, groetjes Mary

Anita Meijer zei

Schitterend Ingrid, supermooi.
Liefs van Anita

Berlinde zei

Erg mooi kaartje Ingrid, leuke uitwerking van de schets!
Lieve groetjes, Berlinde

Marijke zei

Zag gelijk dat het de schets van Oma Dee was, mooi uitwerking. Leuk dat washi tape lijntje!

Groetjes,
Marijke

Unknown zei

Mooie vintage kaart Ingrid, vind de tapejes onderaan erg leuk bedacht. Gezellig dat je meedoet met de schetsuitdaging.

Groetjes,
Miranda

sandra_w zei

Mooie uitwerking van de schets! Leuk dat je meedoet met de schetsuitdaging!

Cornelie zei

Leuke uitwerking, en tof de vlaggetjes van washi tape! Fijn dat je meedoet bij Oma dee!

José zei

Mooie kaart en geweldige kleuren. Beetje vintage. mooi gedaan hoor.
José