Regenboog

Mooi hé een regenboog. Al die mooie kleuren die te voorschijn komen, deze week kun je bij Cards&Scrap mee doen met een nieuwe challenge- gebruik de regenboog kleuren.
Je kan een mooi pakketje winnen van Marianne Design, en daarom ben ik aan de slag gegaan met haar spulletjes. Hier zijn de regenboogkleuren.

Als basis wit cardstock gebruikt, dit beplakt met repen verfstaaltjes, in allerlei kleuren. Hierop het hartje van de nieuwe home serie uitgestanst, twee keer het vogelhuisje uitgestanst, en een leer gestempelt met de bijgeleverde stempel en de andere met de home stempel die bij het hartje zit. De sleutels zijn een mal van Joy, en de tekst nieuwe woning is van Crealies. Als laatste alles weer op de kaart geplakt en toen het hart bestempelt met de home stempel. 
Hier is mijn uitwerking: 


Erg leuk om te maken! 
Deze kaart doet mee met: Cards&Scrap challengeblog- uitdaging-182
Fijne zaterdag! 

Reacties

  1. Wat een geweldig leuk idee om verfstaaltjes te gebruiken in de kleuren van de regenboogkleuren. Mooi ook de bijpassende vogelhuisjes en sleutels. Gaaf kaartje. Gezellig dat je weer meedoet bij Cards and Scrap.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,

    Je kaartje is super. Leuk van die verfstalen.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid

    Wohhhh wat moi gedaan weer
    erg vrolijk kaartje en leuk met al die verf strookjes .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat is dit gaaf, een super idee en uitwerking Ingrid!!
    Ik ben een keer "berispt" omdat ik verf- en behangstaaltjes had "gehamsterd".of ik wel wist wat dat die geld kosten????? Direct aangeboden te betalen maar kreeg te horen dat ik maar moest maken dat ik er mee weg kwam..................daar sta je dan 60 jaar oud dus ik durf niet meer whahahaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super idee zo, heel leuk kaartje.
    L euk dat je meedoet met de cards&scrap challenge.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Om verfstaaltjes op de kaart te gebruiken is een geweldig idee!!! Gaaaaaf gemaakt. Veel succes met de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Ingrid,
    wat gaaf! DIe verfstaaltjes zijn inderdaad superleuk om een kaartje mee te maken.
    En jij hebt gewoon het thema doorgetrokken in je kaart!
    Echt sueprleuk ook met die vogelhuisjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan, een kaartje in het thema van de regenboog en eigenlijk een super mooi kaartje wat je kunt versturen als iemand een nieuwe woning krijgt.
    Ik hou wel van deze kleuren, en wat bij ons ook vaak terug komt is de eenvoud wat ik hier ook vind in deze kaart.
    wouw, groetjes Sandra van Ziezo Knutsels.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kun jij niet bij de Praxis of Gamma gaan werken Ingrid? Want dan komt die verfwand er wel heeeeeeeeeel erg gezellig uit te zien! Enig om die verfstaaltjes zo te verwerken! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een gave kaart!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ingrid,
    Kwam via via op je Blog, heb je leuke kaarten/creaties bewonderd, wat is dat mooi zeg, deze kaart met de verfstalen..ik ga je volgen..groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ans,
      Dank je wel voor je reactie, en wat leuk dat je mijn volger bent geworden. Ik kom ook bij jouw een kijkje nemen.
      Tot blogs, groetjes, Ingrid.

      Verwijderen
  12. Erg leuke kaart Ingrid, heel origineel met die verfstaaltjes! Het past ook perfect bij die huisjes, erg mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuk kaartje is het geworden.
    een heel leuk idee met die verfstaaltjes.

    groetjes, de hobby droom.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is ie mooi.
    Leuk dat je meedoet met de cards & scrap challenge.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, heel mooi gemaakt en bedacht. suc6 met de challenge.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie 'regenboog' kaart heb je gemaakt!
    Super zeg en bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap deze week.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Ingrid,
    Leuk gebruikt die verfstalen. Moet ik ook nog steeds een keer doen, maar het komt er niet van.
    Mooie verhuiskaart.
    José

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.