dinsdag 13 augustus 2013

Jarig - Holland

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie met papier wat ik al lang heb liggen, en weer eens voor de dag heb gehaald, ik ben helemaal weg van rood-wit-blauw, en vooral als er stippen in verwerkt zijn. Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik hier een tweede blokje van heb gekocht omdat ik het jammer vond dat het eerste bijna op was. Ik heb al eens eerder geschreven dat als ik moeilijk afscheid kan nemen van papier ik vaker een tweede blokje koop. Tot zover mijn tics en afwijking ;-))
Bij de nederlandse kaarten uitdaging kun je mee doen volgens een schets, ik vind het wel leuk om in een hollands thema te werken. Je mag de schets niet draaien moet hem letterlijk over nemen, en je kaart moet voorzien zijn van een nederlandse tekst. 
Het kaartje spreekt voor zich, het papier is Dutch- van Marianne Design. 
Jullie zien eerst de schets en dan mijn uitwerking. 



Ik wil Ira welkom heten op mijn blog, leuk dat je ook mijn volger bent geworden Ira. 
Fijne dag. 


11 opmerkingen:

Irene zei

Dat papier is ook enig dus ik begrijp heel goed dat je er meer van hebt gekocht, leuke kaart ook Ingrid!!

xx Irene

Antoinette Voorn zei

Jaaa super kaart ik vind M D ook altijd zo leuk! Top...

Sylvia zei

Prachtige kaart heb je gemaakt met de schets.

Groetjes Sylvia

Marijke zei

Prachtig hollands kaartje, mooi uitgewerkt.
Groetjes,
Marijke

Claudia's kaartjes zei

Hoi Ingrid,

Prachtige kaart. Mooie kleuren combinatie gebruikt.

grtjs
Claudia

Anita Meijer zei

Hij is schitterend Ingrid, een pracht van een kaart, helemaal super.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

Bernadet zei

wat een superleuke kaart Ingrid!

anncreatief zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
anncreatief zei

Een mooi kaartje Ingrid en lEUK dat je met de uitdaging van NKU meedoet.
Liefs Anneke

Judith Liefting zei

Gweldig zo super hollands verjaardagskaartje!

Paulien zei

Zo herkenbaar van dat papier!! Het zal maar eens op zijn en niet meer te koop... ;).
Mooi kaartje! Ook ik hou van stipjes en de huisjes zijn ook super!

Groetjes Paulien