zomerbingo K&K

Hey hallo, 

Welkom bij een blogpost op deze zondag...

Ik was bij Knutsels & Kadootjes, heel ijverig bezig geweest met 
de zomerbingo, en had nog een leuk kaartje voor jullie 

Daarom plaats ik deze even tussendoor.
Ik heb hier gekozen voor het rijtje 
vogel - geel - embelishment 
embelishment hier is dan de dots in de kleur geel...


klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan 
van Knutsels & Kadootjes...en doe gezellig mee....



Volgende week zondag plaatsen we als
team weer een reminder voor deze challenge...
Fijne zondag gewenst.... 



Reacties

  1. Jij bent goed bezig geweest! Je kaart is prachtig. Ik moet nog beginnen met de reminder. Ik was druk bezig met een kaart voor Geert. Die moet stiekem mee naar zee. En was bezig met de workshops voorbereiden. Net als jij deed ik alles op de laatste snik. Dan is het niet leuk meer. Ik heb nu de eerste 3 workshops al af. Dat geeft toch rust. Ik denk dat ik nog even ga kijken bij Jennifer, want dat is ook een leuke workshopkaart.
    Fijne zondag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zonnig geel...... ik gebruik het bijna nooit, geel, maar ik wordt er altijd zo vrolijk van.
    Leuke kaart hoor, het lijkt soms zo simpel, kaarten maken, maar het begint met een leuk idee en die zijn meestal het moeilijkste om te verzinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk kaartje is het zo geworden, geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke zonnige kaart Ingrid.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enig, deze reminder! Ik schrok in eerste instantie, hahahha...dacht HUH?? Ben ik nu alweer verkeerd met de datum? Maar je hebt gewoon een extra kaartje gemaakt en hij is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf kaartje! Enig die gestapelde vogels en de frisse tinten!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.