Challenge Knutsels en Kadootjes

Hey hallo, 

Pff dat is even lang geleden, is heb verschillende berichten gepland, en dit bericht zit ik bijna live te schrijven, nou bijna, het is zaterdagavond 20.00 uur als ik dit schrijf. 
De afgelopen week begon mijn vakantie, eerst hadden we nog een mooie bruiloft, en een gezellige BBQ met vrienden alvorens het maandag was en we vertrokken naar Zeeland. De weken daarvoor stonden eigenlijk voornamelijk in het teken van heel veel werken, en nog een make & take geven. 
Ik heb mijn hobbyruimte weer kleiner gemaakt, dat doe ik altijd in de zomer, als ik geen workshops geef, verhuist er een tafel naar buiten. Dit wordt dan onze tuintafel voor de zomer. 
En tevens met het starten van mijn vakantie en de zomerstop, begin ik altijd met het gebruiken van mijn oude materialen, die al zo lang onaangebroken in mijn kast liggen. Ik maak dan verschillende kaartjes waar ik op dat moment van denk dat ik dat leuk vindt om mee te werken....
En vooral leuk om oude spullen weer uit de kast te halen. 
Ik heb dit jaar op vakantie een tas met spulletjes mee genomen, normaal gesproken ben ik daar niet van, maar de voorspellingen in Zeeland waren niet helemaal goed, terwijl het achteraf reuze mee viel, en heb ik de laatste avond nog even zitten  knutselen omdat ik anders de spullen voor niets had mee genomen. Maar goed, wie weet wat de komende weken nog gaat brengen voor leuk ideetjes en creatieve uitspattingen, ik laat het maar op me afkomen, tijdens mijn vakantie hoef ik niets, en dat is echt heerlijk....even de batterij weer opladen. 

Dan gaan we nu over naar de kaart van vandaag, de start van de challenge bij Knutsels en Kadootjes, jeetje wat is de tijd toch snel voorbij gegaan. De vorige uitdaging was maak een CAS kaart met veel wit, er waren toch verschillende mensen die daar wat moeite mee hadden. Maar we zijn tot een mooie top 3 gekomen, Kijk je mee ?

De nieuwe uitdaging voor deze keer is; 

maak een feestkaart met optie cijfers


Zoals je misschien weet bestaat Knutsels en Kadootjes 5 jaar, en dat is een geweldige tijd. 
Klik hier! om naar mijn eerste blogbericht te gaan, op het blog van Knutsels en Kadootjes van Oktober 2013, echt leuk om te lezen. 
Ondertussen is het DT- uitgebreid met leuke creatieve meiden, en iedere keer als we elkaar zien is het een feestje. Omdat we dit niet ongemerkt voorbij willen laten gaan. Hebben we een leuke bloghop georganiseerd. 

Hieronder zie je mijn kaartje wat ik gemaakt heb voor mijn vader, die eind Maart 80 jaar is geworden. 
Ik werk vaak zover vooruit met kaarten maken, omdat het mij veel rust geeft als ik niet alles op het laatste moment moet doen. 


Ik maakte een achtergrond met Brusho, en de muziek stempel, heel toepasselijk voor hem, omdat hij bij een herenkoor is..... 

Doe ook gezellig met ons mee, hop gezellig mee, en laat overal een reactie achter, dat is het enigste wat wij van je vragen. Bij ieder blog valt er een prijs te winnen. Ook hier op mijn blog, ik kies zelf iemand uit...en wat de prijs gaat worden is nog een verassing, maar er zit van alles in het pakket kan ik je vertellen. 


Het leuke is dat je op ieder blog een letter kan vinden, met al die letters ga je een woord maken, en dit mail je door naar m.eding@live.nl
Mijn letter kun je vinden in de bovenstaande afbeelding. Klik je op die afbeelding dan ga je terug naar Knutsels en Kadootjes en klik je hieronder op de link dan ga je verder naar het blog van Nelly. 


Ik wens je heel veel succes toe, en vooral genieten van al die leuk voorbeelden die iedereen heeft gemaakt... 
Geniet nog van de zondag.....
Gisteren was ik heel druk bezig met spulletjes op marktplaats te zetten, het zijn allemaal spullen voor creatievelingen, dus Klik hier! om naar mijn advertentie te gaan, en kijk vooral verder wat ik allemaal verkoop... 

Product List

Reacties

  1. Voor ons is het natuurlijk een cadeau op zich dat we een plekje hebben in dit leuke team. Fijn dat het weer aan de kust toch meeviel, maar dat zie je wel vaker. Zo hebben jullie lekker kunnen genieten van de vakantie. Je kaartje is prachtig voor de 80 jarige.
    Geniet nog van je vrije dagen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi kaartje, leuk en feestelijk! En het is sowieso een feestje met dit team ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ja, hier kom ik aan gehopt 😊.
    Wat een gezelligheid toch bij jullie DT leden.
    Leuke challenge ook, ik ga zeker meedoen.
    Wat een mooie kaart maakte je voor je vader!
    Mooie achtergrond en dan de cijfers groot eroverheen, is het meteen duidelijk waar het om gaat.
    Stoere kleuren ook, echt een mannenkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je voor je vader gemaakt, Ingrid.
    Nog een fijne vakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben even teruggeklikt naar het 1e blogbericht. Leuk!
    En in de loop der jaren is jullie team alleen nog maar leuker geworden.
    Je hebt voor je vader een prachtige, toepasselijke kaart gemaakt.
    Geniet nog maar lekker van je vakantie.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart voor je vader.

    En op naar de 10 met ons gezellige K&K Team.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaart voor je vader gefeliciteerd
    ga verder hoppen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie feestelijke kaart voor je vader.
    Ook jou letter heb je op een leuke manier verstopt!
    Ik verheug me al weer helemaal op ons DT weekend. En dat Willy een workshop komt geven is een kers op de taart!
    Fijne zondag en vakantie, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart! Heel mooi. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart voor een jarige vader met een bijzondere leeftijd!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met jullie 5-jarige feestje Ingrid en je hebt een fantastisch mooie kaart voor je vader gemaakt maar een speciale letter kan ik helaas helemaal nergens ontdekken!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Irene, de letter zit in de afbeelding van Feest, het is vrij duidelijk te zien, ik denk dat je bij GerJanne beter moet zoeken😄 Succes het gaat je lukken👍🏻

      Verwijderen
  12. Gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan van Knutsels en Kadootjes Ingrid.
    Jullie hebben er een leuke prijsronde aan verbonden.
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.....nu de letter nog zoeken....leuk idee!
    Ik ga mijn best doen om er ook wat van te maken!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij ook gefeliciteerd Ingrid met het vijfjarig bestaan en je letter zit op een leuke manier verstopt! Prachtige kaart voor je vader met prachtig inkt en stempelwerk!
    Veel plezier met elkaar bij deze feest challenge, super verzonnen zo!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan.
    Prachtige kaart maakte je voor je vader Ingrid.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi feestelijk kaartje voor je vader !!!!
    Congrats met het 5 jarig bestaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart voor je vader Ingrid..... Je kaart was wellicht veel werk, maar je productlijst ook ;).
    Proficiat met jullie 5 jarig bestaan..... op naar de 10!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi met die flesjes en die gestempelde achtergrond! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd met jullie 5 jarig blogfeestje Ingrid!!
    Wat mooi zoals Hermien het hierboven verwoord.. dat het voor jullie al een feestje is om deel uit te mogen maken van dit designteam. Dat is echt zo waardevol. Ik wens jou nog heel veel mooie jaren bij K&K toe.
    Je kaartje voor je vader vind ik heel mooi geworden en heeft echt een mannelijke touch.
    Geniet maar heerlijk van je zomerstop en ik weet zeker dat je ons daarna weer gaat inspireren met mooie creaties!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Ingrid,
    Wat een gave mannenkaart!
    Die zal gewaardeerd worden ;)
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan. Wat een super stoere kaart, erg mooi die kleuren op de achtergrond.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  21. gefeliciteerd met jullie's 5 jarig bestaan...
    Super leuke kaart is dit Ingrid.

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat fijn Ingrid dat het weer op vakantie meeviel. Gefeliciteerd met jullie 5-jarig jubileum op naar de 10. Een hele mooie ook beetje stoere kaart heb je voor je jarige vader gemaakt. Mooie leeftijd met ronde cijfers :) Leuk om inderdaad met een muziekstempel een toepasselijke toets aan te brengen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan!
    Super tof en altijd gezellig om mee te doen.
    Bedankt voor de mooie inspiratie kaarten.
    Je kaart voor je 80 jarige vader is mooi modern.
    Heel leuk gedaan!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mijn reactie had je al maar nj ook vbolkger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. leuk idee deze bloghop voor jullie 5de verjaardag!
    heel mooie kaart voor je vader, tof met die muziekstempel erbij!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dubbel gefeliciteerd :) en wat een gave kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan en de verjaardag van je vader.
    super leuke mannen kaart is het geworden.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nog van harte met je vader en nu weer feest, het 5 jarig bestaan van Knutsels en Kadootjes! Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor je vader en wat ontzettend leuk dat jullie ons laten meegenieten in de feestvreugde. Ik wens je nog een fijne vakantie, veel plezier met 'niks moeten'! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  29. leuke kaart met het geëmboste muziek gedeelte, gelukkig heb je er wat overheen geplakt want meezingen lukt niet erg als de muziek op zijn kop staat. Van die zogenaamde lage temperaturen die werden aangegeven hebben we niets gemerkt, het was weer heerlijk vandaag en morgen nog warmer . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met jullie 5 jarig-bestaan. Ik heb aan de meeste challenges wel meegedaan denk ik. Altijd leuk!
    Je kaart vind ik echt super. Mooi met de embossing op de achtergrond. Je vader vond hem vast mooi.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met jullie 5-jarig bestaan ! Je kaart is supermooi, een echte mannenkaart met dat bier en een prachtige achtergrond heb je gemaakt.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke kaart, grote letters en getallen vind ik ook erg gaaf. En veel succes met het blog, jullie doen het goed hoor, ik doe graag mee. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een heerlijk feestelijke kaart! Mooi niet in te donkere kleuren en toch echt voor een man... Geniet van het vrij maken deze zomer! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een mooi kaartje met een prachtige achtergrond. Een leuke feestelijke actie hebben jullie voor het 5-jarig bestaan.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  35. 'n Hele mooie kaart is het geworden voor je vader Ingrid en 80, wat een mooie leeftijd. Fijn dat het weer toch best meeviel in Zeeland, benieuwd naar het kaartje dat je daar freubelde. Wat je aangeeft om op deze manier/tijdschema je oude spullen te gebruiken is wel een goed plan zeg. Maar ik weet dat ik mezelf er toch niet aan kan houden haha :) . Gefeliciteerd nog met het 5-jarig bestaan van K&K, keep up the good work en vooral nog veel plezier gewenst! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan en een leuke kaart Ingrid!. Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie kaart voor je vader, Ingrid! En gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van K&K.
    Leuk dat je zo genoten hebt in Zeeland en ook dat je in de zomer aan de gang gaat met oudere materialen :-)
    Fijne zomer alvast.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Fijn dat je genoten hebt in Zeeland. Vaak valt het weer daar wel mee.
    De kaart voor de verjaardag van ne vader is erg leuk. Mooi gemaakte achtergrond.
    Gefeliciteerd met het 5-jarig jubileum van K&K.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd met jullie 5-jarig bestaan! Super! Ik hoop dat we er nog lang van mogen genieten. Leuke, stoere kaart heb je gemaakt. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd met jullie 5 jarig jubileum! Altijd een feestje om het blog te bezoeken, ga nog maar lekker door :-) De kaart voor je vader is leuk, die flesjes zijn erg leuk voor mannenkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Zelf een achtergrond maken vind ik best moeilijke.Die van jou is goed gelukt, zal je vader vast mooi hebben gevonden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Ingrid wauw wat een geweldig leuke kaart voor je vader en nog van harte gefeliciteerd .En dan nu weer een feestje voor het 5 jarige jubileum wat vliegt de tijd om he .
    Ik geniet ervan om naar al jullie leuke creaties te kijken en doe ook weer ideetjes op .
    Nu hop ik nog eventjes verder
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  43. gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan
    wat een mijlpaal
    op naar de volgende 5 jaar
    en op zoek naar de letters wat ik nog best wel moeilijk vind
    jullie hebben ze goed verstopt
    dus ga weer verder hoppen

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt voor je 80 jarige papa. Een echte mijlpaal!!
    De tijd vliegt hè, 5 jaar alweer. Op naar de volgende 5 jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Jullie doen het goed bij K en K!
    Toffe bloghop en proost voor je kaart! X

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Echt prachtig deze kaart voor je vader, hij zal er zeker van genieten!
    Leuke bloghop, fijn dat jouw letter goed te vinden is haha.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Feestelijk hoor maar ook nogeens super origineel gedaan. Top.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van Knutsels en Kadootjes! En wat een gave kaart heb je voor je Vader gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Van harte gefeliciteerd met het 5 jarig jubileum. En deze kaart is stoer en feestelijk tegelijk. Heel mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  50. gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan,en een hele leuke kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een super kaart Ingrid!! Van harte gefeliciteerd met je vaders verjaardag.
    En net als jij werk ik graag in het voren. (Helaas lukt dat niet altijd, ik doe een poging)
    En van harte met jullie 5 jarig jubileum. Echt een mijlpaal.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Prachtige kaart voor je vader...hele mooie kleuren heb je gemaakt!
    Gefeliciteerd met jullie feestje...5 jaar alweer...ga zo door!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wow.. that's fantastic. I love the colours and the amazing background! Very nice done!

    Sunny and lovely greetings
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives (#19 – From the kitchen)
    *DT* Die Traumfabrik

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Erg leuke kaart! Gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan van Knutsels en Kadootjes!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan, wat een super mooie mannenkaart heb je gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Prachtige kaart, mooie achtergrond. Gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik vind de achtergrond zo mooi. Ik heb met mijn kaart ook een beetje gekliederd 😀😀en ook jij gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.