CreAgenda 2014

Afgelopen vrijdag kreeg ik de CreAgenda in de bus, een leuke agenda boordevol met tips en ideetjes op het gebied van kaarten maken, maar ook andere creatieve ideetjes en tips. Ik kreeg de agenda thuis gestuurd omdat ik er zelf in sta, hoe gaaf en leuk is dat?! Ik wist dit natuurlijk al een hele tijd maar ik kon eigenlijk niet wachten tot ik het in het echt zou zien! Op de beurs in Den Bosch lag daar een inkijkexemplaar en die heb ik dus snel even ingekeken! 
In mei heb ik mee gedaan met een challenge van Cards&Scrap, maak een budgetkaart en die challenge heb ik gewonnen, en de prijs was dus dat je kaart in de agenda komt te staan! 
Gaan jullie even mee kijken in de leuke agenda?
De voorkant in een handig formaat met een elastiek erom.
De binnenkant, en op de achterkant een aantal losse velletjes met opdrukjes die je weer op je kaart kan gebruiken.

Mijn bijdrage, mijn kaartje.
En een duidelijke uitleg erbij hoe je de kaart kan maken. 
Leuk hé! 
Ik wens jullie nog een gezellige zonnige middag toe. 
Tot gauw, en gezellig dat je hier was. 




Reacties

  1. Gefeliciteerd met je plekje in de agenda. En de kaart is super, helemaal mijn ding (maar dat wist je natuurlijk al)
    groetjes, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat leuk dat jij dit gewonnen hebt. Gefeliciteerd, en het is inderdaad een hele mooie kaart. ik had ook meegedaan en mijn creatie komt in de zijlijn van het blad. En het is ook zo leuk om dingen her te gebruiken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW Ingrid en of dat leuk is, dikke proficiat!!!!!!!!!!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid,
    Wat superleuk is dit, de agenda natuurlijk, maar ook dat jouw mooie creatie er in staat, daar mag je trots op zijn, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat superleuk dat je in de agenda staat Ingrid - Gefelciteeerd!!!!!! - het is ook een heel leuke kaart.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat Kei leuk, Ben benieuwd. ik heb besteld, dus hopelijk, krijg ik die ook snel in de bus.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ingrid,
    Suuuuper leuk, je bijdrage in de agenda. Ik ben megatrots op jou hoor!!!!
    Groetjes Ine.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wouw, hoe gaaf is dat!!! Tof hoor dat je kaart gebruikt is in de agenda!
    Ik hoop snel een kijkje te kunnen nemen in de agenda.
    Fijne zondag avond, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat onwijs gaaf dat jouw kaart er in staat. Leuk idee toch, dat veel mensen nu aan de slag zullen gaan met jouw beschrijving!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk Ingrid, prachtige budgetkaart.
    Groetjes Aletta
    (ook ik sta in de CreaAgend:))))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had het al gezien Aletta! Gaaf hoor! Gefeliciteerd daar mag je trots op zijn!

      Verwijderen
  11. Hoi hoi
    Wat super leuk .
    De agenda staat op mijn verlanglijstje .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wauw wat superleuk voor je Ingrid, wat zal jij trots zijn en terecht, hoe leuk is dat om een agenda te staan, super voor je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat gaaf zeg! Deze agenda bewaar je vast je leven lang!
    Een waardering voor je werk.
    Ik heb hem hier ook liggen, want ik had hem besteld.....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat enig Ingrid! Da's toch genieten?? Sorry dat ik zo'n tijdje niet meer bij je langs ben geweest, zijn momenteel razenddruk ivm de Oktoberfesten, kom dus nagenoeg niet aan bloggen toe. Over een paar weken zal het leed wel zijn geleden ;-) Gezellig om vanavond echter even bij je langs te komen, je bent weer heerlijk creatief bezig geweest, was even genieten om dit allemaal te zien, dank je wel! Lieve groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend leuke reactie Ingrid! Wij wensen je heel veel plezier met de CreAgenda!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk dat je in de agenda staat. Nog gefeliciteerd hier mee.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ingrid, Fijn te lezen dat je er blij mee bent, we hebben hard ons best gedaan met de CreAgenda. En je plekje erin heb je helemaal verdiend! Groeten,

    Ashja (uitgever)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wouw Ingrid, hoe super leuk is dit, ben je in 1 klap een BNer, hihi. En nog wel met een prachtige kaart...
    Van harte Gefeliciteerd hiermee en geniet er maar lekker van!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Ingrid, ik lees ff lekker je blog en kom dit tegen: gefeliciteerd! Wat onwijs leuk. Een vraagje: weet jij waar ik deze agenda kan kopen? Ik heb 'm nog niet gezien in de winkels hier.
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Yvonne. Bedankt voor je reactie. Ik heb even voor je gegoogeld, als je CreAgenda 2014 in toetst dan is tie nog in verschillende webwinkels te krijgen. De creagenda heb ik gekregen omdat ik erin sta, ik had een challenge gewonnen bij Cards&Scrap challengeblog, en de eerste prijs was, in de creagenda staan. Succes er mee. Hartelijke groetjes Ingrid

      Verwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.