HI,
Welkom bij een nieuwe donderdag met kerstkaartjes.
Ik ging aan de slag met een blokje van de Action,
het is een heel leuk blokje met mooie papiertjes..
Ik maakte een labelkaartje ermee.
Het muisje en de boom haalde ik uit een ander blok van de Action.
Het is geen weer voor kerstkaartjes, maar toch is het zo warm, dat ik in de
middag wel even binnen zit. We zijn op dit moment op vakantie aan Zee ( Dishoek )
Het is er ook warm, en zelfs aflandige wind. Met fietsen heb je veel last van onweersbeestjes daardoor.
Gisteren moesten we een paar keer onderweg stoppen met fietsen omdat mijn bril helemaal vol zat,
niet prettig, maar je doet er niets aan. We hebben geboekt tot vrijdag, maar zijn van plan,
om vanavond laat in de avond te gaan, omdat vrijdag een snikhete dag gaat worden.
klik hier ! om naar het blog te gaan van 52WTC.
Doe gezellig met ons mee vandaag.


11 opmerkingen:
Schitterende kaart Ingrid, Geniet nog even van je vakantie en goede terugreis, groetjes Femmy
wat een mooi label met het leuke papier en het schattige muisje, geniet nog even van je vakantie en een goede reis terug
groetjes Ellen
Een leuke kaart met de muis bij de kerstboom! Nog een fijne laatste vakantiedag! Wat een mooie foto met al die prachtige kleurrijke kaarten bovenaan je blog!
Groetjes, Eri
Een leuke kerstlabel.
Geniet nog van deze laatste vakantiedag.
Groetjes van Marian.
Hey Ingrid,
Je maakte een mooie kerstlabel/kaart met het leuke papier...
Jammer dat jullie je vakantie moeten inkorten door het weer...
Hier hetzelfde, morgen wordt het heet...
Liefs,
Nancy
Wat een mooie kopfoto op je blog!!
Mooie label heb je gemaakt, leuke papiertjes.
Jammer dat het moet maar wel verstandig om de vrijdag te mijden voor de terugreis.
groetjes van Ank
Wat ziet je bloglayout er mooi uit Ingrid. Heel zomers en vrolijk en die header is gaaf met die leuke kaarten. Ook je kerstkaart van vandaag is een dotje, heel mooi gemaakt met de verschillende dessin-papiertjes en de leuke muis. Goede terugreis.
Lieve groetjes Miranda
Superleuke kerstkaart Ingrid.
Groetjes Suzan
Wel heerlijk om met dit weer aan zee te zijn, Ingrid, binnenlands is het nog heftiger denk ik.
Je kaart is heel leuk, lekker vrolijk.
Groetjes
Jantine
Een leuke labelkaart met deze plaatjes.
Ik geef je groot gelijk om voor de hitte naar huis te gaan.
Heel leuk labelkaart! Mooi samengesteld. En slim om naar huis te gaan. Wel fijn gehad?
Een reactie posten