vrijdag 26 juni 2026

25 jaar getrouwd..

 HI, 

Welkom, ik hoop dat alles goed met jullie gaat... 

Vandaag heb ik nog van alles opgeruimd van de vakantie. 

Gisteravond laat terug gekomen, de terugreis, was gelukkig goed en snel verlopen, 

en we waren blij dat we vandaag niet hebben terug gereisd. 

Ik ben vanmorgen even buiten geweest om boodschappen te gaan doen, 

maar verder binnen gezeten, en de kasten wat opgeruimd, de was gedaan, 

en geknutseld...Ook kreeg ik vandaag mijn nieuwe telefoon, de oude was 

op vakantie allemaal rare dingen aan het doen, ik moest hem steeds helemaal uitzetten, 

een harde reset doen, en dan kreeg ik hem weer aan de praat, 

dat is natuurlijk niet zoals het moet, dus maar meteen een nieuwe besteld. 

Dat installeren doet Lieke, maar ik moet helpen natuurlijk met wachtwoorden e.d.

Gelukkig was het allemaal goed gegaan, en lijkt alles weer te werken. 

Ik maakte een kaartje voor mijn collega die volgende maand 25 jaar getrouwd is. 

Voor mijn vakantie had ze het er nog over, dat ze graag collega's uit nodigden, maar dat ze al 

aan 75 mensen zat die ze uit had genodigd, en het feest houd ze thuis. Tijdens mijn vakantie 

kwam toch een uitnodiging voor een feest. Helaas heb ik avonddienst, dus ik kan niet gaan... 

Ik stuur haar natuurlijk wel een kaartje. 



Het is lastig om een goed foto te maken, als je alles donker hebt binnen. 
De fles met drank moest er wel bij - ze houden wel van een glaasje drinken - 
en feestjes vieren - kijk hoe lief de twee slakken bij elkaar zitten. 

Dit kaartje doet met bij ; Crealadies #6 - alles is liefde

Alvast een fijn weekend gewenst, en hopelijk niet met teveel over verhitting. 





Geen opmerkingen: