donderdag 5 februari 2026

kerstkaart week 6

HI, 

Welkom bij een nieuwe week van de kerstkaartjes... 

Vandaag de eerste donderdag van Februari, gaan we weer starten met een nieuwe challenge. 

grote tekst 


Ik maakte dit kaartje met het lieve meisje..
de supergrote tekst, heb ik ooit bij Ali gekocht
De kaart zelf is 15x15 en daar gaat de tekst nog overheen..
It's wonderful and magical...
deze kaart doet mee bij: 


klik hier 52 WTC om naar het blog van 52WTC..

Hopelijk vindt je het een leuke challenge, en doe je gezellig met ons mee.. 

Fijne donderdag





16 opmerkingen:

Caroline zei

Schitterende nostalgische kaart grt caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige plaatje en leuk hoe je de tekst erop hebt verwerkt
groetjes Ellen

Scraptastisch zei

Heel leuk om bij jou een plaatje te zien op de kaart, een hele mooie Ingrid!
Ik stuur vandaag ook een keer in, heb pas vanmiddag de oppas en heb toevallig ook grote tekst!
Fijne dag verder en groetjes Gerie

cards-by-epie zei

Prachtige sfeervolle kerstkaart Ingrid , lief plaatje is dit
Fijne dag gewenst en groetjes Epie

Marijke zei

Een heel lief kaartje Ingrid en die tekst is zeker groot! Past bijna niet op je kaart! maar wel een leuke tekst bij dit plaatje! Groetjes Marijke.

Eri zei

Een leuke kaart met deze mooie afbeelding en tekst!
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Schitterende kaart!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een lieve afbeelding met een mooie tekst Ingrid.
Lieve groetjes Miranda

Femmy zei

Schattige kaart Ingrid, mooie tekst, groetjes Femmy

Suzan zei

Schitterende kaart Ingrid!
Groetjes Suzan

marian zei

Een schattige kaart heb je gemaakt.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Heel mooi en sfeervol !!!

Jantine zei

Heel mooie kaart, Ingrid, grappig die mega grote tekst, die over de rand komt.
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

Prachtige kaartm schitterende tekststans.
Liefs Annemarie en Merit

Angélique zei

Een mooie magische kaart.
Dankjewel dat je meedoet bij de Crealadies.

Nelleke zei

Heel vreemd: via de Crealadies kan ik niet bij je reageren, via de leeslijst wel. Wat komt de tekst mooi uit op de kaart, hij is heel gaaf geworden. Leuke uitdaging, ik ga mijn best doen om de komende maand weer mee te doen. Fijn dat je bij ons, de Crealadies meedoet met onze over de rand uitdaging. Groet, Nelleke