HI,
Welkom bij een nieuwe donderdag,
deze keer heb ik een kerstkaartje in de vorm van twee klokjes gemaakt.
Het is heel makkelijk om deze kaartjes te maken,
omdat het een vrij grote mal is van Marianne Design.
Ik gebruikte het beertje, een knipvel van marianne design.
En met een leuke strik maak je ze aan elkaar vast..
klik hier ! om naar het blog te gaan van 52WTC
Fijne donderdag gewenst...



15 opmerkingen:
Prachtig zijn ze en wat een mooi papier dat goed tot zijn recht komt op de klokken.
wat een mooie klokjes met het leuke papier
groetjes Ellen
Dit is leuk zeg!
Wat een leuk idee, 2 klokken aan elkaar maken.
Ga ik onthouden (pff, lukt niet hoor, dan zit ik over een tijdje en denk wáár zag ik ook alweer iets leuks)🤣
Twee kaarten in een, leuk bedacht en mooi gemaakt!
groetjes van Ank
Wat leuk gedaan met die twee kerstklokken aan elkaar! De klokken heb je mooi aangekleed!
Groetjes, Eri
Een prachtige kaart heb je gemaakt met de kerstklokken.
Groetjes van Marian.
Super leuk die klokken !!!!
Super leuk die twee kerstklokken zo aan elkaar!
Groetjes Trudy
Leuke kaart(en) want het lijken er wel twee. Ze zien er in ieder geval erg leuk uit.
Lieve groet, Petra
Heel mooi die gedecoreerde klokjes Ingrid.
Lieve groetjes Miranda
Twee mooie klokjes Ingrid , leuk gedaan
Groetjes Epie
Heel leuk deze twee klokken.
Liefs ANnmearie en Merit
Heel leuk en een goed idee!!
Heel leuk effect om 2 klokken samen te voegen, mooie creatie!
grtz Colien
Leuk idee zo met de kerstklokjes, Ingrid!
Groetjes
Jantine
Een reactie posten