donderdag 10 april 2025

kerstkaart week 15

 HI, 

Welkom bij een nieuwe donderdag, 

deze keer heb ik een kerstkaartje in de vorm van twee klokjes gemaakt. 


Het is heel makkelijk om deze kaartjes te maken, 
omdat het een vrij grote mal is van Marianne Design. 


Ik gebruikte het beertje, een knipvel van marianne design. 


En met een leuke strik maak je ze aan elkaar vast.. 

klik hier ! om naar het blog te gaan van 52WTC

Fijne donderdag gewenst... 

15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig zijn ze en wat een mooi papier dat goed tot zijn recht komt op de klokken.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie klokjes met het leuke papier
groetjes Ellen

Daphne zei

Dit is leuk zeg!
Wat een leuk idee, 2 klokken aan elkaar maken.
Ga ik onthouden (pff, lukt niet hoor, dan zit ik over een tijdje en denk wáár zag ik ook alweer iets leuks)🤣

Kaartenkraam zei

Twee kaarten in een, leuk bedacht en mooi gemaakt!

groetjes van Ank

Eri zei

Wat leuk gedaan met die twee kerstklokken aan elkaar! De klokken heb je mooi aangekleed!
Groetjes, Eri

marian zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt met de kerstklokken.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Super leuk die klokken !!!!

Trudy zei

Super leuk die twee kerstklokken zo aan elkaar!
Groetjes Trudy

De Hobbykamer van Petra zei

Leuke kaart(en) want het lijken er wel twee. Ze zien er in ieder geval erg leuk uit.

Lieve groet, Petra

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi die gedecoreerde klokjes Ingrid.
Lieve groetjes Miranda

cards-by-epie zei

Twee mooie klokjes Ingrid , leuk gedaan
Groetjes Epie

Annemarie en Merit zei

Heel leuk deze twee klokken.
Liefs ANnmearie en Merit

GerJanne zei

Heel leuk en een goed idee!!

Colien zei

Heel leuk effect om 2 klokken samen te voegen, mooie creatie!
grtz Colien

Jantine zei

Leuk idee zo met de kerstklokjes, Ingrid!
Groetjes
Jantine