Hallo,
Welkom op deze zondag,
de zondag van mijn vrije weekend, dus dat is extra genieten...
Vandaag laat ik een reminder kaartje zien voor de challenge bij K&K
iets met een G
is het thema van de challenge
gefeliciteerd - groen - geel - gieter
Dus allerlei dingen met een G zijn erop te vinden...
Als je hierboven op de tekst K&K tikt komt je op het blog
terecht, en kan je vandaag het kaartje van Hermien er ook bij zien..
En doe gezellig met ons mee zou ik zeggen..
Geniet van je zondag...


6 opmerkingen:
Wat een gezellig kaartje, ik kan niet anders zeggen.
Wat een " goede" ... "gezellige" ... "geweldige" GIETER Ingrid!!!
Laat het voorjaar maar komen, hihi
xx Gerie
Superleuk deze reminder!
Dat is een heel vrolijke gieter, heel leuk!
Leuke en vrolijke voorjaarskaart. Mooi! Groetjes, Nelleke
Wat een gezellige reminder, ziet er heel vrolijk uit!!
grtz Colien
Een reactie posten