zondag 12 januari 2025

reminder challenge K&K

 Hallo, 

Welkom op deze zondag, 

de zondag van mijn vrije weekend, dus dat is extra genieten... 

Vandaag laat ik een reminder kaartje zien voor de challenge bij  K&K


iets met een G

is het thema van de challenge 



gefeliciteerd - groen - geel - gieter 

Dus allerlei dingen met een G zijn erop te vinden... 

Als je hierboven op de tekst K&K tikt komt je op het blog 
terecht, en kan je vandaag het kaartje van Hermien er ook bij zien..
En doe gezellig met ons mee zou ik zeggen..

Geniet van je zondag...






6 opmerkingen:

Daphne zei

Wat een gezellig kaartje, ik kan niet anders zeggen.

Scraptastisch zei

Wat een " goede" ... "gezellige" ... "geweldige" GIETER Ingrid!!!
Laat het voorjaar maar komen, hihi
xx Gerie

GerJanne zei

Superleuk deze reminder!

Angélique zei

Dat is een heel vrolijke gieter, heel leuk!

Nelleke zei

Leuke en vrolijke voorjaarskaart. Mooi! Groetjes, Nelleke

Colien zei

Wat een gezellige reminder, ziet er heel vrolijk uit!!
grtz Colien