donderdag 26 december 2024

kerstkaart week 52

HI, 

Welkom op deze tweede kerstdag..

En hebben jullie gisteren een mooie dag gehad ? Genoten van alles ? 

Er start vandaag een nieuwe challenge bij 52WTC..

Deze keer vragen we om: 

schudkaart 


klik hier! om naar het blog van 52WTC te gaan, 
en kijk naar de mooie voorbeelden van iedereen..
Je hebt tegenwoordig heel veel schudmateriaal, en ook kant en klaren 
raamjes in allerlei vormen, dus het was nog nooit zo gemakkelijk om een schudkaart te maken..
Deze hondjes zijn onderweg, en lopen lekker door de sneeuw... 

Een mooie dag gewenst, geniet ervan..
Ik ben vandaag aan het werk, ik heb een activiteitendienst.. 




6 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi schudkaartje met het schattige plaatje
groetjes Ellen

Eri zei

Leuke schudkaart heb je gemaakt met die teckels in de sneeuw! Een fijne 2e kerstdag!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke schudkaart met een vrolijk plaatje Ingrid.
Lieve groetjes Miranda

joke zei

Mooi voorbeeld heb je gemakt met deze schudkaart. Leuk de teckels in de sneeuw.
Groetjes Joke

Suzan zei

Supermooi schudkaartje Ingrid!
Groetjes Suzan

Jantine zei

Wat een mooie schudkaart, Ingrid! Leuk die hondjes.
Ik was helemaal de dagen kwijt met kerst, glad vergeten dat het donderdag/kerstkaartendag was. Dus ik doe nu nog maar een rondje.
Groetjes
Jantine