HI
Welkom op deze zondag..
Vandaag gaat de nieuwe challenge van start bij K&K...
In de lucht....
Tja wat zit er allemaal in de lucht ???
Ik koos in ieder geval voor luchtballonnen, rond deze tijd van het jaar
heel toepasselijk. Heb jij ooit een ballonvaart gemaakt ? Ik niet in ieder geval.
Op de achtergrond, het papier, zie je veel ballonnen.
Ik kijk weer uit naar jullie ideetjes, wat jullie allemaal in lucht zien...
Fijne zondag gewenst..


Geen opmerkingen:
Een reactie posten