kerstkaart week 36

HI, 

Welkom bij een nieuwe donderdag, 

Het is rustig met knutselen....Nog 2 diensten werken 

en dan heb ik vakantie, we vertrekken maandag, maar 

eerste nog heel veel dozen inpakken. Lieke is maandag weer 

thuis komen wonen, met natuurlijk behoorlijk wat spullen, dus ruimte maken. 

Ondertussen pakken wij alles in dozen omdat het appartement leeg moet voor maandag. 

Maandag gaat de verbouwing beginnen en moet alles weg.... 

Nu van alles bij elkaar, en ik heb met de kerstkaartjes heel ver vooruit gewerkt. 


Dit kaartje maakte ik een paar weken geleden..
De gnomes, de challenge bij 52 WTC
Op het papier zie je de kopjes terug....
De gnomes blijven gewoon leuk op je kerstkaart...
Doe je mee bij 52WTC... ?

Fijne donderdag gewenst...





Reacties

Gezellig kerstkaatje mooi dp en schattige gnoompjes. Er komt nog heel wat werk op je af succes met alles.
wat een mooi kaartje met de leuke beker met de kabouters erop
succes met inpakken
groetjes ellen
Jantine zei…
Oh, zo te lezen zit jij ook volop in de dozen...hier alleen boven nog en die staan niet in de weg, dus wij gaan ook eerst even op vakantie :-) Sterkte met alles. Je kaart is heel erg leuk!
Groetjes
Jantine
marian zei…
Wat een super leuke kaart met de gnomes op de beker. Veel succes met inpakken.
Groetjes van Marian.
Angélique zei…
Jeetje, wat een drukte bij jullie, succes ermee!
Ik vind je kaart superleuk, zo gezellig met de kopjes en de kabouters, leuk in donkerblauw.
Oh dan heb je het zeker druk. Je kerstkaart vind ik superleuk Ingrid, die ga ik een keer liften. Succes met alles.
Lieve groetjes Miranda
wat een mooie kaart!
Succes met de verbouwingen!
Groetjes
Nancy
Colien zei…
Leuk kaartje met de gnomes, mooi!
Succes met pakken en geniet van de vakantie!!
grtz Colien