donderdag 30 november 2023

kerstkaart week 48 - start challenge

HI, 
Vandaag de laatste donderdag van de maand, 
dat betekent de start van de challenge : 

embos op je kerstkaart

ik ben aan de slag gegaan met een embossing folder




De embossing folder is een oudje van SU, het zijn een soort sneeuwsterren. 
Ik heb geembost op vellum. 
Achter het vellum zit een papiertje met een sneeuwachtergrond erop.. 
Het beertje en de bomen zijn van MD

Afgelopen zaterdag hadden we een leuke teamdag van 52WTC..
We kletsten gezellig, hadden een teamoverleg, waar we weer mooie dingen besproken hebben, 
met volgend jaar iets nieuws op de planning. En natuurlijk onze planning voor 2024 gemaakt. 
We lunchten, dronken samen wat, en hadden een leuke workshop van Nancy, waar 
we natuurlijk een kerstkaart hebben gemaakt..
Het was een mooie dag, met een gouden randje... 







Doe gezellig met ons mee..

klik hier ! om naar het blog te gaan van 52WTC...
 










donderdag 23 november 2023

kerstkaart week 47

 HI, 

Welkom bij een nieuwe donderdag, 

deze keer doe ik ook mee aan een challenge...Dat is het voordeel als het

tegen December aan loopt dan zie je meerdere challenges die je als kerstkaart 

kan gebruiken.... 



Ik gebruikte eindelijk eens mijn vierkante ticketmal, al lang in mijn bezit en nooit gebruikt, 
terwijl deze zo leuk is.... 


Ik maakte een kaartje met de leuke gnomes


Zo leuk, je kunt een mooi tafereeltje maken 


En hierboven zie je de voorkant....
Leuke tekst stempel van Creative craft lab - Studio Light



En natuurlijk kun je je kaart ook linken bij: 



Fijne donderdag gewenst... 









dinsdag 21 november 2023

een meisje....

HI, 
Welkom bij een nieuwe week, 
vandaag laat ik jullie een persoonlijk geboortekaartje zien...

Ik maakte het kaartje voor het dochtertje van Merit en Pascal, 
zij hebben haar NOMÉ genoemd... 


Ik stempelde de achtergrond, met de bubbeltjes uit de stempel 
die bij het babytje in bad hoort...Het ziet er heel feestelijk uit...
De naam liet ik daarin terug komen..



Fijne dag..







 

zondag 19 november 2023

nieuwe challenge K&K

HI, 

Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start bij K&K. 

Het is de laatste van 2023...

We hebben al thema gekozen voor : 

knutsels & kadootjes 

 ik vind het een leuk thema, zelf bedacht, ha ha 


Je kan er alle kanten mee op. 
Je kan een kaartje maken met kadootjes, maar ook kadootjes maken 
voor 5 december, of voor kerst, of voor iemand te geven...
Al heb je maar zelf wat geknutseld...easy peasy
Ik maakte een kerstkaartje, met kadootjes, en het lieve hertje..
allemaal van Marianne Design..



klik hier ! om naar het blog te gaan van K&K..
Doe gezellig met ons mee...

Fijne zondag !





vrijdag 17 november 2023

Liftkaart

 HI, 

Welkom zo vlak voor het weekend, 

Ik doe nog net op het nippertje mee met de liftchallenge.

Ik had de onderstaande kaart al gemaakt, tijdens ons DT weekend, 

maar het schudgedeelte was niet goed vast geplakt, en de inhoud

lag er grotendeels naast... 





hieronder zie je de binnenkant, door het foto bewerkings programma heeft hij een deel van de 
kaart weg gesneden boven... 


maar hieronder zie je het weer goed


het is een schudkaart geworden, met schudmateriaal van Studio light in herfstkleuren.
Stickers van Marleen en ook het papier en de beren zijn ervan..
Het was leuk om dit te maken, weer eens wat anders..

Deze kaart doet mee bij de Liftchallenge - challenge #183


Fijn weekend alvast gewenst.. 






donderdag 16 november 2023

kerstkaart week 46

 HI, 

Welkom bij een nieuwe week, week 46 alweer....

Ik hoop dat ik volgende week mijn kerstkaarten kan gaan schrijven..

Mijn voornemen om het eerder al te doen is niet gelukt...



Het bovenstaande kaartje maakte ik in ons DT weekend...
Het papiertje is een oudje van MD evenals de hertjes..
klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC, 
en doe gezellig met ons mee...

Fijne dag gewenst, vandaag ben ik vrij, we gaan morgenavond naar zee voor 
een weekendje. Helaas vrijdag nog werken, en daarna nog een teamoverleg, dus om 17.00 uur 
kan het weekend pas beginnen. Dus is het vandaag de koffer al pakken
 zodat Paul vrijdag overdag, als ik aan het werk ben de auto kan laden..
Zin in......





donderdag 9 november 2023

kerstkaart week 45

 


HI, 
Welkom bij een nieuwe donderdag..
Deze keer een kaartje wat ik al even geleden heb gemaakt...
In het DT weekend, ben ik met kerstkaartjes aan de slag gegaan voor de maand December..

Deze kaart is gemaakt met papier van de Action... 




het peperkoekpoppetje en de mok is van Marianne Design.. 


klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC... 
Een mooie dag gewenst vandaag, ik ben 
vrij, en staan wat zaken op de planning, ik ga. een online meeting 
bij wonen voor de wet zorg en dwang, deze wet is vaker van toepassing voor 
de gehandicaptenzorg en de ouderen zorg, letterlijk gezien gaat de deur op slot 
om te zorgen dat mensen niet zomaar weg gaan, maar volgens de online meeting zijn 
er meer mogelijkheden, Omdat ik er in mijn vorige werk en nu ook mee te maken heb
heb ik me ingeschreven daarvoor het wordt gegeven door Vilas, en ik kwam het op Facebook 
tegen, altijd interessant....






zondag 5 november 2023

reminder challenge knutsels en kadootjes



HI, 
Welkom op deze zondag, 
vandaag laten we de reminder kaartjes zien van de challenge bij K&K .

stempel je eigen achtergrond



Ik stempelde het bovenstaande kaartje, en emboste het met witte embossingpoeder... 
Vervolgens kleurde ik met vlakken en distressinkt de achtergrond in... 

Het kaartje was voor een nichtje die afgelopen week jarig was... 



klik hier! om naar het blog te gaan van K&K
En doe gezellig met ons mee...

Wij gaan vandaag nog genieten van ons DT weekend..
Vandaag komen ook Nelly en Colien naar Epe toe...
Gezellig, fijne zondag gewenst.... 






 

donderdag 2 november 2023

kerstkaart week 44 - reminder challenge

 HI, 


Welkom bij een nieuwe week met kerstkaartjes..
Deze keer zijn we met de challenge van oktober bezig,
 en gaan we een kaart liften van Rosina, ter nagedachtenis aan haar... 


Hieronder zie je haar kaartje...
Ik heb een eenvoudiger versie ervan gemaakt... 
Met de beer en het papier van Marianne Design 


Hieronder zie je de schets van de kaart.. 


Klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC, 

kijk nog even naar de mooie voorbeelden en link vooral je kaartje vandaag... 

vandaag mijn spulletjes bij elkaar zoeken voor het DT weekend van K&K..
zin in.....