donderdag 22 september 2022

kerstkaart week 38

 Goedemorgen weer, 

We zijn weer terug van een heerlijke vakantie in Andalusië, wat hebben 

we genoten en veel gezien. En wat een verschil toen we terug kwamen in 

Eindhoven, regen en kou, terwijl het 29 graden was toen we in stapte..brr...

Op deze donderdag laten we natuurlijk weer kerstkaartjes aan jullie zien...

Deze week heb ik een kaartje gemaakt met het pakket wat ik vorig jaar van Colien 

kreeg en wat van Noor Design is..Er zitten al plaatjes bij en ook papier, dus 

een compleet pakket. Het rood/wit/blauw vind ik wel heel erg leuk.. 


Hieronder wat vakantie spam....








Mooi hé, het was heel bijzonder...

Al klik je hieronder op de afbeelding kom je op het blog van 52WTC terecht.. 



Ik heb al weer twee dagen gewerkt, en nu weer een paar dagen vrij..
straks ga ik lunchen in een nieuw eettentje hier in de stad....
Mooie dag gewenst.... 




12 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Ingrid,
Wat een leuke kerstkaart in deze gezellige kleurencombo... Tof papier, mooi uitgewerkt!
Geniet nog na van jullie vakantie...
Liefs,
Nancy

Diny zei

Jullie hebben een mooie vakantie gehad zie ik.
Je kerstkaartje ziet er ook leuk uit Ingrid!
Groetjes en geniet nog lekker na van alles,
Diny

Elly zei

Een mooie kerstkaart. En wat een prachtige vakantie foto's
Groetjes Elly

Angélique zei

Je hebt een heel leuke, vrolijke kerstkaart gemaakt.
Zo te zien heb jij een prima vakantie gehad, het ziet er prachtig uit op de foto's.

Jantine zei

Leuk vrolijk kerstkaartje, Ingrid! Het rood-wit-blauw in het papier is ook erg leuk, inderdaad. Handig zo'n pakketje dat van alles in zich heeft.
En wat een geweldige vakantie! Mooie foto's.
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

Heel vrolijk kerstkaartje...en wat begrijp ik dat je die temperatuur mist...maar heerlijk dat jullie zo hebben genoten...de fotos zijn PLAATJES!!
Liefs Annemarie en Merit

Gina zei

Hele leuke kerstkaart met dit grappige rendier! Mooie vakantiecollages! Groetjes, Gina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een vrolijke kerstkaart en een mooie impressie van jullie vakantie Ingrid.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Wat een heerlijke vrolijke kaart !!
Fijn dat de vakantie mooi was !!!
Gave collages van de foto's !
Groeten Ineke

Kaartenkraam zei

Leuke kerstkaart met het wasbeertje.
Jullie vakantie collages zien er ook geweldig uit!

groetjes van Ank

Angelique zei

Hele mooie en vrolijke kerstkaart. Zo te zien heb je een heerlijke vakantie gehad, mooie foto's.
lieve groetjes Angelique

Laurespage zei

Een hele leuke en vrolijke kerstkaart. En dank je voor de mooie foto's. Ja, Andalusië is heel mooi, en het Alhambra is gewoon PRACHTIG !