Reminder challenge K&K

Hey hallo, 

Welkom bij deze zondag, vandaag laten we bij K&K, 

de reminder kaartjes zien voor onze challenge : 

maak een kaart met vogel en hout 

ik heb al een paar leuke kaartjes gezien op het blog van K&K

maar er kunnen er zeker nog meer bij...

Deze keer maakte ik een kaart met de leuk uiltjes van Marianne Design



Ik heb de uiltjes al een beetje herfstkleurtjes gegeven..
Het kaartje gaat naar een jarig die binnenkort jarig is..

Ik wens je een mooie zondag toe, vandaag vliegen we 
naar Spanje toe, we vliegen vanaf Eindhoven naar Malaga, 
en van daaruit nog 36 km met de auto voor we in Monda zijn. 


Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan van K&K.. 





 

Reacties

Daphne zei…
Ik krijg spontaan zin in de herfst.
Wat een leukerds, de uiltje.
Heel veel plezier in Spanje, heerlijk om nu nog even op vakantie te gaan.
Diny zei…
Je hebt er weer iets leuks van gemaakt Ingrid!
Mooi voorbeeldkaartje!
Groetjes Diny
Wat een super mooie kaart! Een fijne vakantie.
GerJanne zei…
Heel leuke kaart Ingrid! En een heel fijne vakantie! Lekker genieten!
Colien zei…
Het is een mooie, warme reminder geworden!
Fijne vakantie, geniet samen met Lieke, jullie hebben het verdiend!
grtz Colien