Reminder challenge K&K

 Hey hallo, 

Vandaag laten we bij K&K onze reminder kaartjes zien voor de challenge 

maak een easel kaart

Deze keer gebruikte ik grote XXL circels van CreaLies weer eens..



De cupcakes en de woordcirkel is van Marianne Design..


Klik je op de bovenstaande afbeelding kom je op het blog terecht van K&K..
Je hebt nog tot 26 Augustus 23.59 uur de tijd om mee te doen, 
leuk om weer eens een ander model kaartje te maken...

Dit was mijn vrije weekend, maar helaas werd afgelopen week een collega ziek, 
met nog een andere zieken in een vakantieplanning is er totaal geen ruimte meer, 
dus ik ga zo meteen aan het werk, dat wordt mijn vierde avonddienst op een rij, 
tot woensdag gaat het zo door...Een geluk, in gemeenschappelijke ruimtes 
hebben we airco, dus het is om te doen daar.....

Ik wens je een mooie zondag toe, geniet ervan... 







Reacties

  1. Heel mooie easel, leuk die ronde vormen en de heerlijke cupcakes maken het helemaal af
    Werk-ze!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel mooi kaartje geworden. En ja, zo herkenbaar wat je schrijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleuren heeft het dp.
    Leuk om een ronde easel card te maken.
    Succes met werken, het blijft lastig in een klein team met ziekte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige inspiratiekaart met de lekkere cupcakes…dankjewel voor je reactie op mijn blog xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.