Hey hallo,
op deze laatste donderdag van Augustus al weer,
hebben we natuurlijk een challenge bij 52WTC
Epie koos deze keer voor:
Winterblues op je kaart
met een optie het kleurenpallet wat je onderaan ziet..
Ik maakte de achtergrond met sterren in verschillende tinten blauw..
En het papier heeft een mooi sterrenhemel..
De mal is van de Action
Je mag het onderstaande kleurenpallet als optie gebruiken..
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52WTC
Kijk daar even naar de mooie voorbeeldkaartjes van iedereen,
en doe gezellig met ons mee...
Meedoen met onze challenge kan vanaf 26 augustus - tot en met 1 september 23.55 uur
mooie donderdag gewenst...




11 opmerkingen:
Prachtige kaart Ingrid heel mooi is het midden stuk.
Mooi kaartje weer, Ingrid!
grtz Colien
Mooie sterrenkaart Ingrid ! groetjes, Gina
wat een gezellig tafereeltje op je kaart!!
Liefs Annemarie en Merit .
Mooi kaartje heb je gemaakt Ingrid!
Groetjes Suzan
Heel leuk, Ingrid! Mooie sterren!
Groetjes
Jantine
Een stralende kerstkaart met al die sterretjes Ingrid.
Lieve groetjes Miranda
Ik vind het een heel mooi palet! En heb met plezier de kaart gemaakt. Jouw kaart is ook heel gaaf! Zo'n tafereeltje in een kader. Enig!
Wat een mooi kaartje Ingrid....leuk gedaan met de sterrenhemel en het huisje met de boompjes ervoor!
Dankjewel voor je lieve berichtje op mijn blog...er zijn heel wat traantjes gevloeid bij het afscheid terug naar Australie!
Lieve groetjes en tot gauw weer,
Diny
Heel mooi met die blauwe sterren !
Groeten Ineke
mooie winterblueskaart!
groetjes
Nancy
Een reactie posten