Reminder challenge Knutsels en Kadootjes

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost..

Op deze zonnige zondag, laten we jullie een reminder kaartjes zien..

De challenge bij K&K, loopt nog steeds, en duurt deze keer extra lang ivm vakantie..

bloemen op je kaart


Deze keer een kaartje in zomerse sferen, 
De bloemen en de toekan dragen natuurlijk bij aan dat zomerse sfeertje..

Vandaag heb ik nog een activiteitendienst...
en dan ga ik dit kaartje maken met de bewoners die mee willen doen, 
sommige vinden het ook al leuk om mee te kijken, we gaan het zien wie allemaal zin heeft.
Ik heb alles uit gestanst en de toekan is in elkaar gezet, dus heel lastig is het niet..

Ik wens je een mooie zonnige dag toe, 
vanaf morgen hebben we vakantie, twee weken heerlijk niets doen, 
en dan in september nog een weekje...
Voor iedereen die vakantie heeft of krijgt, fijne vakantie gewenst, geniet ervan..








Reacties

  1. Hele mooie kaart met de toekan. Ik heb hem ook, maar hij is nog niet uit de verpakking geraakt. Met jouw ideetje kan dat er wel eens van komen 😉 Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart, zo vrolijk ook! Er zijn straks vast veel bewoners die aan je activiteit mee willen doen, je hebt al een hoop tijd in de voorbereidingen gestoken.
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, zomers kaartje, leuk! Gezellig om dit met bewoners te doen....
    Fijne vakantie, geniet ervan!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.