Bloemen kaartje..en vakantie

Hey hallo, 

Welkom bij deze nieuwe blogpost..
Deze kaartjes maakte ik vorige week al toen ik vrij was, ik was net overal 
een reactie achter aan het laten bij K&K, en bedacht me dat ik nog wat kaartjes had 
liggen die ik kan laten zien in het thema: 

zomerbloemen

meestal maak ik ook meerdere kaartjes voor te laten zien bij de challenge, 
maar door drukte op het werk, komt het er niet meer van zoveel te knutselen,
ik moet eerlijk zeggen dat ik na een dienst van 8 uur werken, geen zin meer heb 
om te gaan zitten knutselen, het is druk, aan het einde van mijn dienst denk ik vaak, 
ik moest een aantal uur geleden toch naar het toilet ? nog niet geweest, gewoon geen tijd....
Afgelopen weekend had ik activiteiten dienst, in de gehandicaptenzorg heb ik al flexer 
vaker deze dienst gedraaid, en dit past wel in mijn straatje, je kan lekker gaan wandelen, 
mensen verwennen met een lekker voetenbadje, knutselen, spelletjes doen, gewoon 
hun dag, bijzonder maken, ik hou ervan....
Deze dienst was ook de laatste dienst voor mijn vakantie..
Ik heb nu 2 weken en in september nog 1 week, we blijven nu thuis, en in september 
ga ik met Lieke naar Spanje in de buurt van Marbella...


Het bloemen kaartje is helemaal gemaakt met spullen van SU..
Gisteren met Lieke een stukje gaan fietsen, halverwege wilde ze weer terug voor haar was het genoeg geweest, we waren richting België aan het fietsen, dus weer om gedraaid, ik fiets morgen denk ik het rondje wel met Paul, ik schat toch dat het in totaal zo'n 60 km is, nu met Lieke was het zo'n 25 km, heerlijk in de bossen en in het buitengebied fietsen, meer heb ik eigenlijk niet nodig tijdens de vakantie..

Vandaag gaan we gezellig samen naar Eindhoven, Lieke heeft samen met Paul ook al van alles ondernomen...Afgelopen week hadden we ook een fotoshoot in Maastricht gehad, een kado van Lieke toen we 25 jaar getrouwd waren in mei..

Wat was het bijzonder, maar daarover later weer meer....


Klik je op de afbeelding hierboven kom je bij het blog van K&K..
Meedoen kan nog tot en met 29 juli 23.59 uur..
Fijn weekend gewenst..

💛💛💛







 

Reacties

  1. Gewoon lekker genieten van een fietstocht of een dagje uit, heerlijk het hoeft allemaal zo moeilijk niet te zijn. Geniet nog van je vakantie.
    Je kaartje is prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie bloemige kaart, mooie kleuren.
    Fijne vakantie, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De spullen van SU passen altijd zó mooi bij elkaar, dan heb je in een handomdraai een leuk kaartje in elkaar geknutseld.
    Handig nu je weinig tijd hebt, of beter, weinig tijd maakt om kaartjes te maken.
    Ik zeg het wel vaker, knutselen en bloggen is meer iets voor de wintermaanden, nu zijn we allemaal vooral druk met genieten van het mooie weer en de vakantie.
    Maar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Drukte al op verzenden.....
    Ik wilde nog zeggen: maar dit kaartje is wel heel erg leuk, mooie kleurtjes en inderdaad, mooie zomerse bloemen.
    Ik was gast disigner voor deze challenge, dus doe niet mee deze keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en fleurige kaart! Een heel fijn weekend en een fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zomers kaartje, heb gister mijn map SU restanten van zolder gehaald, ga ook eens wat snelle kaartjes maken, deze is vast een goede inspiratiebron

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje Ingrid! Leuk te lezen dat jullie en activiteitendienst hebben. En wat heerlijk dat je vakantie hebt en gewoon thuis bent. Dat vind ik ook altijd heel fijn! En het vooruitzicht om naar Spanje te gaan. Ook geen gek idee.... natuurlijk. Fijne tijd gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.