donderdag 2 juni 2022

kerstkaart week 22 - reminder challenge

 Hallo, 

Welkom bij deze donderdag, 

We zijn nog bezig met onze challenge bij 52WTC

maak iets wat je warm houdt op een slimline card

ik maakte een kaart, met de muts van de kerstman erop


De muts is van gummiapan

De kaart is een slimline tag van Marianne Design


Doe gezellig met ons mee zou ik zeggen, 
een mooie donderdag gewenst.. 




6 opmerkingen:

Eri zei

Ho,Ho,Ho, ik vind je kaart super in deze kleuren met die warme muts!
Groetjes, Eri

Trudy zei

Wat een super leuke tag en wat een mooie kleurencombinatie!
Leuk dat grote Ho Ho Ho!!
Groetjes Trudy

Jantine zei

Dat is een heerlijk warme muts, Ingrid! Heel leuke kaart.
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

wat een leuke slimline tag, met die leuke kerstman muts grappig in een andere kleur ipv rood.
liefs Annemarie en Merit

martina's kaartjes zei

ach, hoe leuk en grappig is dit kaartje geworden ! mooi gemaakt, ik hou wel van deze kleurencombo
grtjs,martina

Nancy zei

Hey Ingrid,
Die is leuk geworden!! Toffe Hohoho tekst ook!
Liefs,
Nancy