Hallo,
Welkom bij deze donderdag,
We zijn nog bezig met onze challenge bij 52WTC
maak iets wat je warm houdt op een slimline card
ik maakte een kaart, met de muts van de kerstman erop
De muts is van gummiapan
De kaart is een slimline tag van Marianne Design
Doe gezellig met ons mee zou ik zeggen,
een mooie donderdag gewenst..



6 opmerkingen:
Ho,Ho,Ho, ik vind je kaart super in deze kleuren met die warme muts!
Groetjes, Eri
Wat een super leuke tag en wat een mooie kleurencombinatie!
Leuk dat grote Ho Ho Ho!!
Groetjes Trudy
Dat is een heerlijk warme muts, Ingrid! Heel leuke kaart.
Groetjes
Jantine
wat een leuke slimline tag, met die leuke kerstman muts grappig in een andere kleur ipv rood.
liefs Annemarie en Merit
ach, hoe leuk en grappig is dit kaartje geworden ! mooi gemaakt, ik hou wel van deze kleurencombo
grtjs,martina
Hey Ingrid,
Die is leuk geworden!! Toffe Hohoho tekst ook!
Liefs,
Nancy
Een reactie posten