Reminder challenge K&K

 Hey hallo, 

Welkom bij deze reminder van K&K..

Dit onderstaande kaartje heb ik gelukkig al een hele tijd geleden gemaakt. 

Op dit moment kom ik niet toe aan knutselen..en gelukkig werk ik ver vooruit..

Op 21 mei jl. is mijn vader na een kort ziektebed overleden..hij had kanker, 

en hij had de hoop dat tijdens een operatie alles weg gehaald zou worden, echter niets was minder waar,

de operatie werd op 18 mei gestopt, teveel uitzaaiingen, en kort daarna dus zijn overlijden. 

Gelukkig is hem verder leed bespaart gebleven, en kan hij terug kijk op heel veel mooie jaren 

in goede gezondheid, en daar ben ik natuurlijk heel dankbaar voor..

Hij woonde nog in het huis waar ik opgegroeid ben, dus daar is nu veel werk nog te verrichten, 

want wij de drie kinderen, willen het huis niet hebben, het huis gaat in de verkoop..

Morgen gaan we weer spullen opruimen voor de kringloop, we moeten even doorbijten.. 

De komende tijd zal je van mij dus alleen kerstkaartjes zien en voor de challenge 

bij K&K, meer gaat niet lukken, ik hoop dat mijn zin in kaartjes maken weer terug gaat komen, 

we zullen zien, dan nu de reminder van K&K



We willen graag kurk op je kaart zien



De potjes zijn van kurk gemaakt, en er is op gestempeld, de planten zijn uit papier geknipt.. 
Klik je op de onderstaande afbeelding kom je op het blog terecht van K&K


Doe gezellig mee, je hebt nog 14 dagen de tijd. 
Gisteren hebben we een mooie rondje gefietst van bijna 30 km, langs de maas, 
we hebben een elektrische fiets, en dat is echt genieten, op 5 min fietsen van ons appartement, 
zitten we al midden in de natuur. En zo fiets je dan heerlijk verder volgens 
de knooppunten...Je komt op plaatsen waar je nog nooit bent geweest..
Heb een mooie pinksterweekend geniet ervan... 






Reacties

Angélique zei…
Wat een nare periode moet je doormaken. Gecondoleerd, heel veel sterkte.
Je reminder is een heel mooie met al die plantjes voor het stenen muurtje.
Irene zei…
Ingrid wat zullen jullie geschrokken zijn van het plotselinge overlijden terwijl je hoopt op verbetering na een operatie. Gecondoleerd met dit verlies en héél véél sterkte, óók met het leeghalen van het huis want dáár komen vast héél véél dierbare herinneringen bij naar boven.
Je reminder is beeldig en mocht ik laatst ontvangen, nogmaals dank!
XxIrene
Daphne zei…
Allereerst gecondoleerd en heel veel sterkte. Dit zijn berichten die je totaal van slag kunnen maken, als het zo snel gaat. Geen tijd om te wennen aan het slechte nieuws of het volgende komt alweer als een donderslag over je heen.
Begrijpelijk dat je even nergens zin in hebt een aan toe komt. Neem je tijd en pas op jezelf.
Je voorbeeld is héél leuk. Wat een goed idee, die potjes van kurk.
Ingrid gecondoleerd met je vader. Hoewel het fijn is dat hem een lang ziekbed bespaard is gebleven kan ik me ook voorstellen dat het jullie wel overvallen heeft. Nu door al zijn spulletjes gaan zal ook niet gemakkelijk zijn. Heel veel sterkte!
Je voorbeeldkaartje is trouwens prachtig, ik heb meteen een idee voor deze challenge.. nu nog tijd zien te vinden ;-)