Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe blogpost...
Op deze donderdag heb ik een kaartje met uitzicht naar buiten,
voor het raam staat een boompje en de slee.....
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC.
Vandaag maken we de uitslag bekend van de challenge van afgelopen maand..
Kijk vooral even of je gewonnen hebt..
Een mooie donderdag gewenst..

11 opmerkingen:
Mooie kaart Ingrid.
Groetjes Elly
Leuke kaart Ingrid, fijne dag.
Wat ontzettend leuk is het! Dat raam, net echt.
schitterende kaart....
Liefs Annemarie en Merit
Leuke kaart met je mooie raam, Ingrid! Heerlijk om van achter het raam naar het winterse landschap te kijken.
Groetjes
Jantine
Een mooi kaartje en de sneeuw ligt hoog op tegen de ramen! Brrr, zie toch liever het zonnetje! fijne dagen en groetjes Marijke.
Een gezellig uitzicht, ik kijk uit op zonneschijn en bloesem hihi. Leuke kerstkaart Ingrid.
Lieve groetjes Miranda
Wat een leuke kaart.
Het sneeuw laagje in het raam zo hier en daar, leuk bedacht en net echt
Leuke winterse kaart, met het mooie uitzicht.
Groetjes, Eri
Prachtige winterse kerstkaart Ingrid ........
Fijne vrijdag en paasweekeinde gewenst
Groetjes Epie
Leuke winterse kaart met het raam!
Fijne paasdagen en groetjes Trudy
Een reactie posten