donderdag 14 april 2022

kerstkaart week 15

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost...

Op deze donderdag heb ik een kaartje met uitzicht naar buiten, 

voor het raam staat een boompje en de slee.....


Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC.


Vandaag maken we de uitslag bekend van de challenge van afgelopen maand..
Kijk vooral even of je gewonnen hebt..

Een mooie donderdag gewenst..




11 opmerkingen:

Elly zei

Mooie kaart Ingrid.
Groetjes Elly

Anita van Deur zei

Leuke kaart Ingrid, fijne dag.

GerJanne zei

Wat ontzettend leuk is het! Dat raam, net echt.

Annemarie en Merit zei

schitterende kaart....
Liefs Annemarie en Merit

Jantine zei

Leuke kaart met je mooie raam, Ingrid! Heerlijk om van achter het raam naar het winterse landschap te kijken.
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Een mooi kaartje en de sneeuw ligt hoog op tegen de ramen! Brrr, zie toch liever het zonnetje! fijne dagen en groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een gezellig uitzicht, ik kijk uit op zonneschijn en bloesem hihi. Leuke kerstkaart Ingrid.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Wat een leuke kaart.
Het sneeuw laagje in het raam zo hier en daar, leuk bedacht en net echt

Eri zei

Leuke winterse kaart, met het mooie uitzicht.
Groetjes, Eri

cards-by-epie zei

Prachtige winterse kerstkaart Ingrid ........
Fijne vrijdag en paasweekeinde gewenst
Groetjes Epie

Trudy zei

Leuke winterse kaart met het raam!
Fijne paasdagen en groetjes Trudy